۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۰۷

علم الهدایی:

۲۲۰ موسسه فناوری و دانش بنیان در خراسان رضوی فعالیت می‌كنند

۲۲۰ موسسه فناوری و دانش بنیان در خراسان رضوی فعالیت می‌كنند

مشهد- رئیس پارك علم و فناوری خراسان رضوی گفت: یكی از بزرگترین پارك های علم و فناوری شرق كشور است و بیش از ۲۲۰ موسسه فناوری و دانش بنیان در خراسان رضوی فعالیت می كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌ سید حسن علم الهدایی، ‌قبل از ظهر دوشنبه در مراسم بازدید انگوین هونگ تانگ، سفیر ویتنام از پارك علم و فناوری استان، ‌با ابرازخوشحالی از حضور سفیر ویتنام در این مجموعه، اظهارداشت:‌ خراسان یكی از بزرگترین پارك های علم و فناوری شرق كشور است و بیش از ۲۲۰ موسسه فناوری و دانش بنیان در خراسان رضوی فعالیت می كنند.

وی با بیان اینكه موسسات دانش بنیان استان توانسته اند خدمات فناورانه و علمی متنوعی ارائه دهند، افزود: برخی از این محصولات و خدمات برای اولین بار در این موسسات تولید شده اند.

رئیس پارك علم و فناوری خراسان رضوی با اشاره به منابع انسانی تحصیل كرده و هوشمند در پارك، ‌تصریح كرد: ما در عرصه های مختلف خدمات مهندسی، ‌تجهیزات پزشكی، ‌انر‍ژی، ‌نفت، گاز و آب فعالیت های فناوارانه بسیاری تولیده كرد‌ه‌ایم.

وی به انجام پروژه ICT استان در پارك اشاره كرد و خطاب به سفیر ویتنام افزود: امیدواریم بعد از این بازدید، ‌با زمینه های بیشتری از فعالیت های این پارك آشنا شوید و همكاری های خوبی با پارك داشته باشید.

رئیس پارك علم و فناوری استان عنوان کرد: مدل كاری این پارك، بر اساس مدل های بین المللی و بر پایه دانش جهانی طراحی شده كه با توجه به نیازهای منطقه ای بومی سازی شده است.

کد خبر 2438562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha