۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۹:۳۰

سرهنگ قرائی در گفتگو با مهر:

طرح زمستانه پلیس در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی آغاز می شود

طرح زمستانه پلیس در محورهای مواصلاتی خراسان شمالی آغاز می شود

بجنورد - جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با آغاز اجرای طرح زمستانه، پلیس از تردد وسایل نقلیه دارای نقص فنی و بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی این استان جلوگیری می کند.

سرهنگ احمد قرائی در حاشیه همایش طرح زمستانه پلیس راه، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: اجرای طرح زمستانه پلیس از ۱۹ آذرماه ۹۳ آغاز و تا ۲۵ اسفندماه سال جاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تمامی دستگاه هایی که در طرح زمستانه با پلیس راه استان مشارکت و همکاری دارند، باید امنیت و آرامش محورهای مواصلاتی استان را برای شهروندان تأمین کنند.

سرهنگ قرائی با بیان اینکه در سال جاری، اقدامات بسیار خوبی در زمینه مشارکت دستگاه های اجرایی برون سازمانی صورت گرفته تاکید کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت همه دستگاههای مسئول و با افزایش انضباط ترافیکی و ایمنی در جاده های استان، شاهد کاهش حوادث و تصادفات جاده ای باشیم.

 وی افزود: با اجرای طرح زمستانه  کنترل و نظارت بیشتری بر تجهیزات زمستانی ناوگان حمل و نقل به ویژه وسایل نقلیه عمومی مسافربری انجام و از تردد تمامی وسایل نقلیه ای که دارای نقص فنی یا بدون زنجیر چرخ باشند در جاده های استان جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ قرائی تصریح کرد: مدیریت در حوادث ترافیکی و رسیدگی سریع به تصادفات و کمک به مصدومان و در راه ماندگان با همکاری و هماهنگی سازمان ها و دستگاه های متولی امر در دستور کار پلیس راه خراسان شمالی قرار دارد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار امیدواری کرد که اجرای این طرح بتواند ضمن رضایت مندی مردم به کاهش حوادث و تصادفات منجر شود.

وی تاکید کرد: در طول اجرای طرح زمستانه، تیم های پلیس راه استان در تمامی نقاط برف گیر استان به صورت شبانه روزی مستقر خواهند بود.

کد خبر 2438979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha