۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۶:۰۴

سرهنگ عنابستانی:

اقشار مختلف بسیج بر اساس توانمدی‌هایشان به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

اقشار مختلف بسیج بر اساس توانمدی‌هایشان به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

مشهد- رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: اقشار بسیج بر اساس توانمدیهایشان به اردوهای جهادی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصیب عنابستانی بعدازظهر چهارشنبه در همایش استانی شکوه هجرت در مجتمع دشت بهشت شاندیز با اشاره به تشکیل سازمان بسیج سازندگی، اظهار کرد: این سازمان در سال ۱۳۷۹ و با تدبیر مقام معظم رهبری تشکیل شد و از آن پس مسئولیت کنترل اردوهای جهادی کشور به این سازمان واگذار شد.

وی با بیان اینکه سال های متمادی گروه های جهادی در عرصه های مختلف حضور پیدا می کنند، بیان کرد: در زمینه عرصه اردوهای جهادی حلقه های مفقوده در این عرصه باید به یکدیگر متصل شوند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی عنوان کرد: عرصه های محروم استان و همچنین توانمدیهای اقشار مختلف باید شناسایی شود و افراد بر اساس این توانایی باید به محل اعزام شوند.

سرهنگ عنابستانی با اشاره به اینکه ستاد برگزاری همایش از یک ماه گذشته ایجاد شده است، بیان کرد: شش کمیسیون عمرانی، فرهنگی، آموزش، بهداشت و سلامت، مرمت و بهسازی، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی در راستای محتواسازی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی، استاندار در هر استان رئیس ستاد پشتیبانی از اردوهای جهادی است و در شهرستان ها این مسئولیت به عهده فرمانداران است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ستاد پشتیبانی از گروه های جهادی استان در شهریورماه تشکیل شده است که اگر مصوبات اجرایی شود مشکلی در اردوهای جهادی وجود ندارد.

عنابستانی در پایان یادآور شد: این مصوبات به شهرستان ها ابلاغ شده است و فرماندهان نواحی باید پیگیری این مصوبات را انجام دهند.

کد خبر 2441353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha