۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴

در گفتگو با مهر عنوان شد:

هیچ ژیمناستی در تیم ملی امنیت ندارد/ مسئولان باید حمایت کنند

هیچ ژیمناستی در تیم ملی امنیت ندارد/ مسئولان باید حمایت کنند

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با حمایت های خود می توانند نقش زیادی در کسب مدال های ژیمناستیک داشته باشند.

محمد آذرپی سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری در گفتگو با خیرنگار مهر با اشاره به اردوی تیم ملی اظهار کرد: قرار بود تا اردویی تنها در رده سنی بزرگسالان برگزار کنیم که با توجه به فرصت نه چندان زیاد قهرمانی جوانان آسیا و مسابقات تک وسیله ورلدکاپ قطر در فروردین و رقابت های قهرمانی مردان آسیا در مرداد تصمیم گرفتیم تا رده سنی جوانان را نیز در اردو داشته باشیم.

وی افزود: 38 ورزشکار و 13 مربی در اولین مرحله به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. ما به آن شکلی که مد نظرمان است رقابت قهرمانی کشور نداشته ایم و بدون شک برگزاری انتخابی از میان مهره‌های تیم ملی به انتخاب بهترین ها منجر می شود. با برگزاری رقابت های انتخابی نفرات اصلی انتخاب می شوند و منتخبان در اردوی بعدی نیز حاضر می شوند.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک در خصوص هدف برگزاری اردوی تیم ملی عنوان کرد: هدف اصلی ما مدال آوری است و سعی کردیم تا با دعوت از جوانان در این مرحله از اردوها هم به آنها فرصت داده باشیم و هم به بزرگسالان یادآور شویم که استعدادهای جوان تر در صورت ارائه نمایشی خوب می توانند جایگزین آنها شوند و هیچ کس حاشیه امنیت در تیم ملی ندارد. تیم ملی جایگاه بهترین مهره‌هاست.

آذرپی در پایان خاطرنشان کرد: هم وزارت ورزش و جوانان و هم کمیته ملی المپیک از ژیمناستیک انتظار مدال دارند که البته این به هدف فدراسیون نیز نزدیک است به شرط اینکه مسئولان نیز به این رشته توجه کنند و حمایت بیشتری از ورزشکاران انجام دهند.

 

 

کد خبر 2441428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha