۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۹:۴۸

در گفتگو با مهر عنوان شد:

برگزاری مسابقات ژیمناستیک هنری، آکروژیم و ترامپولین تا پایان سال

برگزاری مسابقات ژیمناستیک هنری، آکروژیم و ترامپولین تا پایان سال

دبیر سازمان لیگ فدراسیون ژیمناستیک از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی رشته های مختلف ژیمناستیک تا پایان سال خبر داد.

محسن خوش طینت دبیر سازمان لیگ فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه این فدراسیون برای برگزاری رقابت های آتی اظهار کرد: نزدیک ترین مسابقات پیش رو، رقابت های لیگ برتر و دسته یک ژیمناستیک هنری در رده سنی بزرگسالان است که در دو مرحله در خانه ژیمناستیک شهید آذرپی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در دو مرحله پیگیری می شود. مرحله اول در تاریخ 5 و 6 بهمن و مرحله دوم 21 و 22  اسفند برگزار می‌شود. در این مسابقات برای اولین بار ورودیه از شرکت کنندگان گرفته می شود که در لیگ برتر هر تیم یا باشگاه 2/5 میلیون تومان و برای دسته یک نیز 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

دبیر سازمان لیگ فدراسیون ژیمناستیک با شاره به شرایط حضور تیم ها و باشگاه ها در این رقابتها عنوان کرد: اعضای تیم می توانند بین 3 تا 8 نفر متغیر باشند. دو نفر نیز می توانند در 6 وسیله کار کنند. در انتهای مرحله دوم با احتساب مجموع امتیازها تیم های اول تا سوم مشخص می شوند که این سه تیم می توانند با امتیاز ارائه مجوز فدراسیون در مسابقات و رویدادهای برون مرزی شرکت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 9 و 10 بهمن نیز مسابقات قهرمانی کشور آکروژیم به میزبانی سمنان برگزار می شود که رده سنی آزاد است. مسابقات باشگاهی آکروژیم نیز در دو مرحله پیگیری خواهد شد. مسابقات لیگ باشگاهی ترامپولین نیز از 14 تا 18 بهمن در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیگیری می شود.

کد خبر 2441465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha