۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۷:۴۹

۴۰ گروه راهدار مسافران را در جاده های سیستان و بلوچستان همراهی می کنند

۴۰ گروه راهدار مسافران را در جاده های سیستان و بلوچستان همراهی می کنند

زاهدان- مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد ۴۰ گروه از راهداران در قالب تیم های سیار و ثابت مسافران و رانندگان را در محور های مواصلاتی شمال استان همراهی می کنند.

منصور ملاشاهی در گفتگو با مهر بیان داشت: به منظور امداد رسانی و کمک به رانندگان و مسافران در محور های مواصلاتی استان تعداد ۲۵ گروه در قالب گشت سیار و تعداد ۱۵ تیم در قالب پایگاه های ثابت در طرح زمستانی امسال شرکت دارند.

وی بیان داشت: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و آماده نگه داشتن محورهای مواصلاتی در فصل سرما ۸۵ دستگاه ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین تعداد ۴۷۰ نفر راهدار در جاده های استان استقرار می یابند.

وی افزود: طرح ایمنی زمستانه از ۲۵ آذر ماه سال جاری در محورهای شمال استان آغاز و تا ۲۵ اسفند ماه سال و همزمان با آغاز طرح نوروزی ادامه دارد.

وی بیان داشت: به منظور اسکان موقت مسافران و رانندگان بازمانده در راه بر اثر حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و یا برف تعداد ۱۲ باب راهدارخانه به امکانات مورد نیاز تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه نسبت به ذخیره سازی مقادیر قابل توجهی شن و نمک در راهدارخانه های بین راهی اقدام شده است ادامه داد: در همین راستا جلسات متعددی با سایر دستگاه های مرتبط با بحث راه و ایمنی از جمله پلیس راه، جمعیت هلال احمر و اداره فوریت های پزشکی  و آتش نشانی برگزار و هماهنگی لازم ایجاد شده است.

 

 

کد خبر 2442497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha