۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸

آموزش و پرورش بوشهر اعلام کرد؛

اعزام دانش آموز صدمه دیده گناوه ای به شیراز/ ابعاد حادثه بررسی می شود

اعزام دانش آموز صدمه دیده گناوه ای به شیراز/ ابعاد حادثه بررسی می شود

بوشهر - آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص تنبیه یک دانش آموز گناوه ای و صدمه دیدن وی اعلام کرد: ابعاد مختلف آسیب‌دیدگی دانش‌آموز توسط معلم در گناوه بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته خبر و تصاویری در شبکه‌های مجازی از دستان آسیب‌دیده یک دانش آموز در شهرستان گناوه منتشر شد که این تصاویر باعث ناراحتی و نگرانی مردم به ویژه اولیای دانش‌اموزان شد.

دستان دانش آموز گناوه که توسط معلم خود تنبیه شده بود، به شدت آسیب دیده بود و این دانش‌آموز نیاز به اقدامات تحصصی پزشکی برای درمان داشت که برای درمان ویژه به بیمارستان شیراز منتقل شد.

در همین راستا اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور اطلاعیه‌ای بیان داشت: از روزی که اطلاع یافتیم چنین حادثه‌ای رخ داده، تمام اهتمام این اداره کل بر بازیابی سلامتی این دانش‎آموز عزیز بود که تاکنون اقداماتی هم انجام شده است.

این بیانیه می‌افزاید: اعزام این دانش‌آموز به مراکز درمانی شیراز به وسیله آمبولانس، رایزنی فشرده و مداوم با مسئولان بیمارستان و پزشکان آن مراکز برای اقدامات عاجل درمانی از طریق مدیرکل آموزش و پرورش استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، حضور و همراهی رئیس آموزش و پرورش گناوه و معاون اداره کل و رئیس اداره روابط عمومی در شیراز برای تسریع در معالجات پزشکی و اقدامات حمایتی کامل از خانواده دانش‌آموز در طول درمان از اقدامات صورت گرفته برای کمک به دانش‌آموز بیمار بوده که بحمدالله پزشک معالج دانش‎آموز با اطمینان در مورد بهبود دست وی صحبت کرده و اقدامات درمانی درحال انجام است.

این بیانیه می‌افزاید: همچنان که اشاره شد مهم‌ترین اولویت ما سلامتی و درمان این دانش‌آموز است و در این زمینه باخانواده وی همراهی لازم و کامل خواهیم کرد.

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اعلام کرد: خانواده گرامی دانش‌آموز آسیب‌دیده نیز ضمن ابراز رضایت از همکاری آموزش و پرورش استان از همراهی ویژه آنان تشکر کرده‌اند و همچنان که قبلا تصریح کرده‌ایم، هرگونه تنبیه دانش‌آموزان، عدول از مقررات محسوب شده و هیچ تخلفی قابل اغماض نخواهد بود.

در این بیانیه آمده است: اما برای اینکه حیثیت حرفه‌ای همکاران فرهنگی نیز آسیب نبیند، رسیدگی به همه ابعاد این مسئله پس از انجام معالجات پزشکی و نظرات پزشکی قانونی اعمال خواهد شد و در پایان این اداره کل از همکاری همه اصحاب رسانه در زمینه مدیریت خردمندانه افکارعمومی تشکر می‌کند.

کد خبر 2442722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha