۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۸

علی نیا در گفتگو با مهر:

شرکت هواپیمایی اترک اعتمادسازی کند/ نظم در پروازها شرط حمایت استانداری

شرکت هواپیمایی اترک اعتمادسازی کند/ نظم در پروازها شرط حمایت استانداری

بجنورد - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی با گلایه از لغو پرواز های شرکت هواپیمایی اترک در استان، گفت: این شرکت برای جذب مسافر باید اعتماد سازی کند.

محمد حسین علی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعلیق های مکرر پروازهای شرکت هواپیمایی اترک افزود: متاسفانه مدیرعامل این شرکت مدعی شده است که نبود مسافر مورد نیاز این پرواز و خالی بودن صندلی های هواپیما، سبب تعلیق پروازهای این شرکت در مسیر بجنورد به تهران و بالعکس شده است.

وی اظهار داشت: به رغم مذاکرات مکرر با مدیران این شرکت به منظور منظم سازی پروازها در راستای جلب اعتماد مردم، متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

علی نیا افزود: این شرکت مجوز تاسیس خود را با نام خراسان شمالی دریافت کرده و موظف است که پروازهای مسیر بجنورد به تهران و بالعکس را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از بهانه جویی های این شرکت انتقاد کرد و گفت: تا زمانی که پروازهای این شرکت به صورت منظم انجام نشود، استانداری خراسان شمالی هیچگونه حمایتی از پروازهای این شرکت نخواهد کرد.

وی تصریح کند: در صورت منظم شدن پروازهای اترک حداقل در فاصله یکماه، استانداری متعهد می شود هزینه کمبود مسافر در پروازهای این استان را تامین کند.

به گزارش خبرنگارمهر، این دومین بار در طول سال جاری است که شرکت هواپیمایی اترک پروازهای خود را در مسیر بجنورد به تهران و بالعکس به حالت تعلیق در آورده و موجب نارضایتی مردم و پیگیری مسئولان ارشد استان شده است.

ستاد مردمی توسعه خراسان شمالی نیز دو هفته گذشته در جلسه ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد با انتقاد از بهانه جویی های شرکت هواپیمایی اترک، خواستار پیگیری سریع و قاطعانه مسئولان ارشد استان در خصوص تعیین تکلیف پروازهای این شرکت شد.

بر اساس برنامه پروازی فرودگاه بین المللی بجنورد، هم اکنون روزهای شنبه هواپیمایی آسمان و روزهای دوشنبه و جمعه هواپیمایی ماهان و روزهای چهارشنبه هر هفته هواپیمایی آسمان و ماهان کار جابجایی مسافر از فرودگاه بجنورد به تهران و بالعکس را انجام می دهند.

قرار بود روزهای یکشنبه و سه شنبه کارجابجایی مسافر توسط شرکت هواپیمایی اترک انجام شود که با مسائل فوق پروازهای این شرکت همچنان به حالت تعلیق است.

کد خبر 2442765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha