۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۲

سجادی‌نژاد:

۶۶ دبیرستان مقطع اول متوسطه در شهرستان بیرجند وجود دارد

۶۶ دبیرستان مقطع اول متوسطه در شهرستان بیرجند وجود دارد

بیرجند- مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت: در حال حاضر ۶۶ دبیرستان مقطع اول متوسطه در شهرستان بیرجند وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین سجادی‌نژاد ظهر یکشنبه در کارگاه آموزشی کیفیت‌بخشی و درس‌پژوهشی شهرستان بیرجند ضمن تسلیت اربعین حسینی با بیان اینکه شهر بیرجند دارای قدمت فرهنگی است، اظهارکرد: باید به خراسان جنوبی به عنوان استانی با زیرساخت قوی تعلیم و تعلم توجه ویژه‌ای شود.

وی عنوان کرد: اگرچه خراسان جنوبی طی این ۱۷ سال اخیر با توجه به خشکسالی‌های اخیر مورد بی‌مهری قرار گرفته اما وجود ظرفیت نیروی انسانی در این استان ثروت ارزشمندی برای تحقق اهداف نظام است.

سجادی‌نژاد با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید به مشارکت و استفاده از پتانسیل‌های مختلف آموزشی توجه ویژه‌ای شده است، افزود: در این دولت ارتقای مدیریت آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ارتقای مدیریت آموزشی در شهرستان بیرجند در دستور کار قرار گرفته و امید است با بینش عمیق و دقیق در ابعاد تعلیم و تربیت خدمات ارزنده‌ای در سال‌جاری ارائه کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند با بیان اینکه خراسان جنوبی در سال جاری در زمینه اجرای پروژه مهر جزو پروژه‌های مهر برتر قرار گرفته است، عنوان کرد: در شهرستان بیرجند ۶۶ دبیرستان دوره اول متوسطه فعالیت دارند که از این تعداد ۴۰ دبیرستان شهری و ۲۶ دبیرستان روستایی است.

وی عنوان کرد: در درس‌ پژوهشی معلم به بازاندیشی عمل طراحی، تدوین، تدریس، ارزیابی و تامل درباره یاددهی و یادگیری می‌پردازند.

کد خبر 2442832

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha