۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱

سرهنگ عبدی:

شهرداری گرگان برای تقاطع های پرتردد چراغ عابر پیاده نصب کند

شهرداری گرگان برای تقاطع های پرتردد چراغ عابر پیاده نصب کند

گرگان - رئیس پلیس راهور گرگان گفت: شهرداری گرگان برای تقاطع های پرتردد چراغ عابر پیاده نصب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی عبدی صبح سه شنبه در گفتگو با رسانه های استان، افزود: تردد خودرو های سنگین در شهر ممنوع است، در ساعات نیمه شب نیز آن دسته از خودروهای سنگین که در داخل شهر اقدام به تردد کند، اعمال قانون می شوند.

وی با تاکید بر این نکته که ورود کامیون ها به معابر شهری برابر با قانون مقررات راهنمایی و رانندگی ممنوع است، افزود: این خودروها تنها برای برخی کارهای عمرانی شهر مانند کنده کاری، حفاری، حمل نخاله و جابه جایی بار به معابر شهری خودروهای سنگین حضور  پیدا می کنند.

این مقام انتظامی در بحث زمان بندی در تقاطع های شهر گرگان، گفت: برخی تقاطع ها، دو زمانه، بعضی سه زمانی و گاها چهار زمانه هستند، در این راستا نامه نگاری با شهرداری شده تا در صورت امکان برای تقاطع های پرتردد چراغ عابر پیاده هم در نظر گرفته شود.

وی با بیان این نکته که قرار است بازبینی کلی برای تقاطع ها انجام شود، افزود: هوشمندسازی برخی تقاطع ها در برنامه کاری شهرداری گرگان است که با پیگیری نیروهای انتظامی به نتیجه هرچه سریعتر خواهد رسید.

سرهنگ عبدی با اعلام این نکته که اعلام هوشمند کردن تقاطع ها از سوی شهرداری گرگان باید اعلام شود، افزود: چند روز است در تقاطع سازمان آب مشکل ایجاد شده است؛ ظاهرا قرارداد شهرداری با پیمانکار تمام شده که روند کار را کند کرده است.

در ادامه این نشست سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه مشکلات و موضوعات شهری جزو ضروریاتی است باید با سرعت حل شود، گفت: بحث چراغ راهنما سازمان آب را سریعتر پیگیری می کنیم تا رفع شود.

ناصر گرزین با بیان این نکته که تردد کامیون ها در داخل شهر مشکلاتی را برای شهروندان به همراه دارد، افزود: تلاش شده تا در خارج از شهر مکانی را برای پارکینگ کامیون ها ایجاد شود.

وی ادامه داد: پارکینگ اتوبوس های شهری برای پارک خودرو های سنگین در نظر گرفته شده بود که پاسخگوی نیاز آنها نبوده و مشکلاتی را برای شهروندان ساکن در محله الغدیر ایجاد کرده بود از این رو قرار شد پارک این خودروهای سنگین به خارج از شهر منتقل شود. 

این عضو شورا با تاکید بر این نکته که جانمایی این پارکینگ برای کامیون داران در دستور کار شهرداری گرگان است، افزود: نیاز است سرعت بیشتری به روند کار بخشیده شود تا هرچه زودتر به سرانجام برسد.

کد خبر 2444370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha