۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۳۵

شاید آندو مطالباتش را ببخشد؛

آخرین جزییات مذاکرات استقلال با تیموریان

آخرین جزییات مذاکرات استقلال با تیموریان

مذاکرات جدایی آندو تیموریان از استقلال تهران بالاخره سرعت گرفت و طبق اخبار واصله توافق‌هایی هم حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین خبرها در مورد تیموریان این است که سرژیک برادر آندو که بازیکن سابق استقلال هم بوده و مدیر برنامه های تیموریان هم هست آخرین قدمها را با افشارزاده در مورد جدایی تیموریان برمی دارد و آندو هم به سرژیک اختیار تام داده و به او گفته اگر در مورد جدایی با تو راه آمدند طلبهای من را هم به استقلال ببخش من از این تیم دنبال پول نبوده ام که حالا دنبال طلبم باشم.

البته در این راه هیات مدیره استقلال معتقد بود برای جدا شدن آندو امیر قلعه‌نویی باید امضا بدهد تا داستان این جدایی شبیه به داستان جباری نشود که تا دو سال بعد داشت در مورد آن حرف می زد. در آنسو هم امیر قلعه نویی هنوز نامه ای با این مضمون امضا نکرده و دوست ندارد جدایی برترین هافبک دفاعی فوتبال ایران را به گردن بگیرد.

مدیران استقلال البته منهای این مورد یک بحث دیگر هم داشته اند و آن اینکه آندو نباید به تیم‌های رقیب برود و صدور رضایت نامه را منوط کرده به اعلام تیمی که آندو با آن به توافق می رسد! البته ظاهرا تیموریان این بحث را نپذیرفته و گفته من خودم هم نمی دانم کجا می روم شما می خواهید بدانید من کجا می روم؟

الیته بخشیدن یک میلیارد و نیم پول کار ساده ای نیست. باید دید تیموریان در نهایت چه تصمیمی می گیرد اما اگر او از طلب‌هایش بگذرد تازه معلوم می شود که اصل اختلاف تیموریان با استقلال برسر این مبلغ طلبش از این افشارزاده نیست بلکه ...

کد خبر 2444421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha