۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۴:۴۱

استخدام پرستاران در انتظار مجوز دولت/بکارگیری 16 هزار پرستار

استخدام پرستاران در انتظار مجوز دولت/بکارگیری 16 هزار پرستار

وزیر بهداشت گفت: مجوز استخدام پرستار در اختیار دولت است و در طي يك سال و نيم گذشته اين موضوع را از مجلس و دولت پیگیری نموده‌ايم و به محض اينكه مجوز صادر شود، پرستاران جديد استخدام خواهيم كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دكتر سيد حسن هاشمی در پاسخ به سئوالي مبني بر اين كه آيا برنامه‌اي براي جذب و استخدام پرستاران وجود دارد، گفت: مجوز استخدام پرستار در اختیار دولت است و در طي يك سال و نيم گذشته اين موضوع را از مجلس و دولت پیگیری نموده‌ايم و به محض اين كه مجوز صادر شود، پرستاران جديد استخدام خواهيم كرد.

وي با بيان اين كه در حال حاضر كمبود زيادي در زمينه نيروي پرستاري داريم گفت: در حال حاضر تا صدور مجوز استخدام براي جذب پرستار، در قالب برنامه تحول نظام سلامت 16 هزار پرستار به صورت خريد خدمت و در قالب شركتي بکار گرفته شده‌اند تا مشكلات فوري این حوزه برطرف شود.

وزير بهداشت در ادامه با اشاره به نقش خيرين در ارتقاي شاخص‌هاي سلامت گفت: از خدمات و اقداماتي كه خيرين در حوزه سلامت داشته‌اند بسيار ممنون و سپاسگزار هستيم و كاري كه آنان در اين حوزه انجام داده‌اند بهترين ذخيره زندگيشان است.

وي ابراز اميدواري كرد كه با همکاری و تعامل بیشتر خیرین با حوزه خيرين و مشاركت‌هاي مردم نهاد در وزارتخانه، شاهد استفاده بيشتر از ظرفيت خيرين حوزه سلامت كشور باشيم.

کد خبر 2445429

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha