۲۷ آذر ۱۳۹۳، ۱۷:۳۸

آیت الله گلپایگانی:

آیت الله باریک بین از ائمه جمعه تاثیرگذار در نظام اسلامی است

آیت الله باریک بین از ائمه جمعه تاثیرگذار در نظام اسلامی است

قزوین- رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آیت الله باریک بین از ائمه جمعه شاخص و تاثیرگذار در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله محمدمحمدي گ‍لپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري در سفر يک روزه به قزوين با آیت الله هادی باریک بین نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين ديدار كردند.

آيت الله محمدی گ‍لپايگاني رئيس دفتر مقام معظم در این دیدار ضمن آرزوي سلامتي براي آيت الله باريك بين سلام گرم رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي را به ایشان ابلاغ کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به نقش تاثيرگزار آيت الله باريك بين در عرصه های مختلف نظام اسلامی گفت: :حضرتعالي يكي از ائمه جمعه كشور هستيد كه در تمام عرصه هاي اين نظام مقدس جمهوري اسلامي پيشگام بوده ايد.

آیت الله گلپایگاانی تصریح کرد: بزرگترين نقطه قوت نظام اسلامی آن است که با خون شهدا شکل گرفته و تثبیت نظام نیز متکی به ارزشهای اسلامی و شهداست و پيوند ناگسستني مردم با رهبري به اقتدار جمهوری اسلامی کمک کرده است.

در ادامه آيت الله باريک بين نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین از حضور ارزشمند آيت الله گلپايگاني در استان قدرداني و براي سلامتي رهبر معظم انقلاب دعا کرد.

علي اكبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي  هم در اين ديدار ضمن گراميداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبري به استان بيان کرد: خوشبختانه اين سفر با بركت براي مردم ولايتمدار اين خطه دستاوردهای فراواني به همراه داشت كه جاي شكرگزاري دارد.

صالحي تصريح كرد: منویات رهبری در این سفر در همه جوانب نقشه راه است واگر این رهنمودها اجرایی شود توسعه پر شتاب استان را محقق میئ کند که امیدواریم با همت و تلاش مسئولان و مردم این خطه از میهن اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

 

کد خبر 2446004

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha