۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

مرادی:

بودجه اختصاص یافته به سازمان سینما 100 میلیارد ریال است

بودجه اختصاص یافته به سازمان سینما 100 میلیارد ریال  است

زنجان- معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان سینما ایران گفت: بودجه در نظر گرفته شده به سازمان سینما 100 میلیارد ریال برای سال 94 است.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله مرادی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بودجه سینما باید در شان آن باشد ابراز کرد: بودجه ای که در سازمان سینما پیش بینی می شد 380 میلیارد ریال بود که در نهایت 100 میلیارد ریال برای مصوب شد که این میزان کفاف سینما را نمی دهد.

وی با اشاره به اینکه 13 درصد از بودجه سینما برای هزینه های جاری سازمان سینما صرف می شود خاطر نشان کرد: بقیه بودجه برای سینما صرف می شود و نیاز به چتر حمایتی دارد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان سینما ایران تصریح کرد: ساختار سینما ارتقا یافته و تبدیل به سازمان شده و سازو کار مشخصی پیدا کرده و سازمان خط مشی آن را تعیین می کند.

مرادی با اشاره به اینکه سازمان از سوی 5 موسسه در حوزه سینمایی حمایت می شود بیان کرد: امید است اعتبارات سینما به رشد آن کمک کند.

وی ادامه داد: از کمیسیون فرهنگی سینما درخواست می شود آنگونه که در شان سینما است به آن مساعدت شود.

مرادی با بیان اینکه در صورت افزایش منابع چتر حمایت سازمان سینمایی گسترده تر از وضع موجود خواهد بود افزود: امید است در حال حاضر که اعتبارات در مجلس مطرح است عنایت ویژه به آن شود و افزایش اعتبارات سینما برای سال 94 ، درصد بسیار اندکی است.

کد خبر 2446126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha