۲۸ آذر ۱۳۹۳، ۱۵:۰۸

جعفری:

فساد اقتصادی پایه اعتقادات مردم را سست می‌کند

فساد اقتصادی پایه اعتقادات مردم را سست می‌کند

مشهد-رئیس بسیج رسانه ملی گفت: امروز فساد مانند موریانه پایه های اعتقادی مردم را می خورد، اگر می خواهیم مردم بر اعتقادات خود بایستند دولت مردان باید به صحنه بیایند و از خود اراده نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر جعفری در حاشیه همایش بسیج و رسانه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص حماسه نهم دی ماه گفت: آن لحظه ای که دشمن تمام ارزش ها و بنیادهای فکری ما را نشان گرفته بود مردم دیگر تحمل نکردند و حماسه نه دی خلق شد.

رئیس بسیج رسانه ملی افزود: مردم برای تحقق این انقلاب بیش از صدها هزار شهید را تقدیم کردند لذا نه تنها در ۹ دی بلکه هر کجای دیگر احساس کنند اصل نظام مورد خطر است حضور خواهند داشت.

 وی ادامه داد: ۹ دی برای کشور ما عزت شد و دشمنان ما را مایوس کرد و برای همین باید این روز را همیشه بزرگ داشت.

جعفری اظهار کرد: مهمترین اولویت، توجه به اصول اساسی اسلام است، ما امروز متوجه هستیم گرایش عامه مردم به سمت اسلام بوده و در طول تاریخ این چنین سابقه نداشته است، دراروپا، آمریکا، افریقا،   امریکای لاتین و در منطقه خودمان رشد اسلام را می بنیم و گرایش مردم به اسلام ناب که قرائت جمهوری اسلامی است را مشاهده می کنیم.

رئیس بسیج رسانه ملی ادامه داد: رسانه هایی که فرهنگ بسیج را دارند باید تلاش کنند این تفکر بالنده شود و ترقی کند و باید مبانی دین انقلاب و رهبری را به دنیا بگویند زیرا امروز رسانه های ما ظرفیت بسیار خوبی دارند.

وی اضافه کرد: مبانی اسلامی عنایت به اهل بیت و توجه به قرآن است و دوم توجه به اقتضائات روز، خوشبختانه این دو اصل امروز به یک بالندگی رسیده است.

جعفری با اشاره به مفاسد اقتصادی نیز گفت: باید برای برخورد با مفاسد اقتصادی اراده باشد زیرا مردم نیز از این جریان رنج می برند، اگر برخوردی نمی شود به نظر من اراده ای وجود ندارد.

رئیس بسیج رسانه ملی تصریح کرد: امروز فساد مانند موریانه پایه های اعتقادی مردم را می خورد، اگر می خواهیم مردم بر اعتقادات خود بایستند دولت مردان باید به صحنه بیایند و از خود اراده نشان دهند، زیرا رهبری فرمودند از این سمینارها چیزی بوجود نمی آید و آن چیزی که لازم است اراده دولت مردان است.

کد خبر 2446283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha