۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۸

اخبار پلیس ایلام/

قاچاق مواد مخدر در پوشش خانوادگی /کشف ۱۵ کیلو تریاک

قاچاق مواد مخدر در پوشش خانوادگی /کشف ۱۵ کیلو تریاک

ایلام-جانشين انتظامی استان ايلام از دستگيری دو سوداگر مرگ که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به قاچاق مواد مخدر می کردند و کشف ۱۵کيلو ترياک از آن ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن سماواتی در این باره اظهار داشت: در یک عملیات پلیسی مشترک که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه صورت گرفت این دو قاچاقچی شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی کامل پلیس مخفیگاه این زن و شوهر شناسایی و عملیات دستگیری آنان ساعاتی پیش با موفقیت انجام شد.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهمان به همراه ۱۵کیلو مواد مخدر کشف شده با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.

اخلاق نیکو همراه با صبر و ایثار اساس کار در نیروی انتظامی است

امام جمعه شهرستان دره شهر استان ایلام با بیان اینكه پلیس در حكومت اسلامی ارزش های بالایی را به تصویر می كشد، گفت: اخلاق نیکو همراه با صبر و ایثار در برخورد با افراد جامعه اساس كار در نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام قنبربیگی در جمع كاركنان انتظامی شهرستان، خدمت در نیروی انتظامی را نعمت الهی دانست و افزود: رفع گرفتاری های مردم و كمك به آنها نعمتی است كه باید شكر گزار آن باشیم.

وی در ادامه برخورد همراه با رأفت اسلامی را اساس كار در نیروی انتظامی دانست وخاطر نشان كرد: پلیس باید در برخورد با مردم با اخلاق نیكو و حفظ شأن و منزلت افراد جامعه را همواره مد نظر قرار دهد.

حجت الاسلام قنبربیگی، فروتنی و خیر خواهی و داشتن انصاف را پایه‌های رفتار با مردم خواند و گفت: احترام به زیر دستان و احترام به یكدیگر از ویژگی پلیس جامعه اسلامی است.

امام جمعه شهرستان در پایان با بیان اینكه نیروی انتظامی در نوك پیكان برخورد با جرایم قرار دارد، تصریح كرد: کارکنان این نیرو باید از لحاظ معنویت و اعتقادی و داشتن بصیرت در سطح بالایی قرار داشته باشند.

صدا و سیما، سربلند از آزمون اربعین

فرمانده انتظامی استان ایلام کار صدا و سیمای  استان را در پوشش رسانه ای همایش اربعین حسینی ستودنی عنوان کرد واز مسئولان این رسانه خواست که از هم اکنون تهیه زیر ساخت ها و امکانات را به مسئولان یادآوری کنند.

 سردار علی دولتی تصریح کرد: همایش عظیم ملت ایران در اربعین حسینی نشان از عشق و ارادت ایران اسلامی به ائمه اطهار (ع) و یادآور سال های دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد : حرکتی که امسال در مهران اتفاق افتاد این واقعیت را برای جهانیان روشن کرد که این اسلام پویا و سرشار از دلدادگی و همبستگی مسلمانان شیعه و سنی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: خروش میلیونی مردم در این همایش عظیم نشان داد که شور حسینی و بسیجی وار مردان و زنان انقلابی کشورمان همچون سال های دفاع مقدس در جای جای ایران اسلامی ساری و جاری است.

این مقام مسئول تلاش و همگرایی تمام سازمان ها و نهادهای استانی را در خدمات رسانی به زائران حسینی در این ایام را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: با وجود نبود بسیاری از زیرساخت ها و کمبود امکانات این مأموریت سنگین با عزم ملی و مدیریت جهادی به نحو مطلوب انجام شد.

وی با اشاره به مهمان نوازی مردم استان و به ویژه مردم مرزدار مهران گفت: اربعین امسال با حرکت انقلابی این مردم در ذهن ها ماندگار شد.

سردار دولتی کار رسانه ملی در استان را در به تصویر کشیدن این همایش بزرگ مردمی ستودنی ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی لحظه به لحظه و تهیه گزارش ها از روند ترددها در مرز مهران و خدمات دهی به زائران حسینی را از موضوعاتی دانست که صدا و سیمای استان در همه بخش های رادیو و تلویزیون به خوبی از عهده آن بر آمد.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: تصویری که از قالب رسانه ملی برای مردم سایر نقاط کشور به نمایش گذاشته شد مملو از عشق و ارادت مردم مرزداری بود که باردیگر حماسه ساز شدند.

کد خبر 2446768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha