۱ دی ۱۳۹۳، ۹:۳۰

حسین پور:

۱۰ هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اجرا شد

۱۰ هزار طرح اشتغال برای مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی اجرا شد

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: از ابتدای تشکیل این استان افزون بر ۱۰ هزار طرح اشتغال زایی برای مددجویان این نهاد اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امان الله حسین پور صبح دوشنبه در جلسه اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۸ طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۲۲۳ میلیون تومان برای مددجویان و نیازمندان این استان اجرا شده است.

به گفته وی از این تعداد طرح ۴۳۳ طرح اشتغال زایی با اعتبار بیش از سه میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک ها و ۲۲۵ طرح با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۴۶۴ میلیون تومان نیز از محل اعتبارات داخلی نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اجرا شد.

حسین پور اضافه کرد: از مجموع ۶۵۸ طرح اشتغال زایی اجرا شده در سال جاری ۴۵۰ طرح در بخش خودکفايي، ۴۰۳ طرح در بخش دامپروري، ۱۴۱ طرح در بخش خدمات، ۱۱۵ طرح در بخش توان افزايي، ۱۱۴ طرح در بخش صنايع دستي و ۹۳ طرح در بخش کارانگيزي اجرایی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی در ادامه گفت: از ابتدای تشکیل این استان تاکنون در مجموع ۱۰ هزار و ۴۲۹ طرح اشتغال زایی برای مددجویان این نهاد و نیازمندان خراسان شمالی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در استان ۹۰۰ هزار نفری خراسان شمالی ۱۲۰ هزار نفر از خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند که از این تعداد ۸۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد بوده و به صورت مستقیم از خدمات این نهاد استفاده می کنند و ۴۰ هزار نفر نیز از اقشار آسیب پذیر بوده و به صورت موردی از کمک های کمیته امداد بهره مند می شوند.

کد خبر 2447377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha