۱ دی ۱۳۹۳، ۹:۲۹

رئیسی:

تمام مدارس کشور به سیستمهای گرمایشی استاندارد مجهز می شوند

تمام مدارس کشور به سیستمهای گرمایشی استاندارد مجهز می شوند

کرمانشاه- معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس کشور تا پیش از آغاز سال تحصیلی آینده به سیستم های گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی رئیسی در نشست بررسی امکانات آموزشی قصرشیرین در جمع روسای برخی ادارات این شهرستان مرزی افزود: با تجهیز مدارس کشور به سامانه های گرمایشی استاندارد، علاوه بر جلوگیری از برخی خطرات و مشکلات، دغدغه مسوولان آموزشی و والدین دانش آموزان نیز برطرف می شود.

وی اظهار داشت: برخورداری فرهنگیان قصرشیرین از فوق العاده حقوق و مزایای مرتبط با مرزنشینان از جمله مطالبات به حق این قشر از جامعه است و رفع این مشکل نیز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: فرهنگیانی که در شهرستان های مرزی به امر تعلیم و تربیت مشغولند باید از حقوق و مزایای مرتبط با مرزنشینی بهره مند شوند و این موضوع مهم با وزیر آموزش و پرورش مطرح خواهد شد تا نسبت به تحقق این مهم نیز تمهیدات لازم اتخاذ شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: با توجه به گرمسیر بودن قصرشیرین برای تجهیز مدارس این شهرستان به سامانه های خنک کننده و سرمایشی اعتبار فوق العاده ای در نظر گرفته می شود.

رییسی در ارتباط با احداث مدرسه آموزشی در منطقه 'چهارقاپی' قصرشیرین نیز گفت: اعتبار لازم برای اجرا و تکمیل این طرح تخصیص یافته است و تلاش می شود تا مهرماه سال آینده این مدرسه به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی از محل درآمد عوارض شرکت گاز، اعتباری به آموزش و پرورش اختصاص خواهد یافت و در نظر است تا از محل این منابع نسبت به تجهیز مدارس شهرستان های مرزی بویژه شهرستان مرزی قصرشیرین اقدامات لازم صورت گیرد.

رئیسی در ارتباط با طرح احداث استخر سرپوشیده دانش آموزی شهرستان قصرشیرین نیز گفت: اعتبارات لازم برای اجرای این طرح درنظر گرفته شده است که با پیگیری های مسئولان این طرح نیز در زمان مقرر تکمیل و بهره برداری می رسد.

معاون وزیر آموزش و پرورش از تجهیز مدارس قصرشیرین به 200 دستگاه میز و صندلی خبر داد و افزود: رفع مشکلات آموزشی نیازمند مشارکت و همراهی اقشار مختلف مردم و مسئولان است.

کد خبر 2447384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha