۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵

نظری:

3 هزار واحد مسكونی در دهگلان مقاوم سازی شده اند

3 هزار واحد مسكونی در دهگلان مقاوم سازی شده اند

سنندج- فرماندار شهرستان دهگلان اعلام کرد: 3 هزار و 277 نفر از روستاییان این شهرستان مسکن خود را مقاوم سازی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی نظری صبح دوشنبه درنشست با دهیاران این شهرستان که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های قروه ودهگلان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل بنیاد مسکن استان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دهگلان  برگزار شد، گفت: از زمان آغاز طرح مقاوم‌سازی مسکن روستایی ستان تاکنون ۳ هزار و ۲۷۷ متقاضی دهگلانی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی عنوان کرد: ۱۰۰ درصد تعداد متقاضی مذکور موفق به دریافت کامل تسهیلات شده و مسکن خود را مقاوم‌سازی کرده‌اند.

وی اظهارداشت:  حجم و کیفیت خدمات عام‌المنفعه دولت در شهرها و روستاهای مختلف قابل مقایسه با گذشته نیست و مردم از این خدمات رضایت دارند.

فرماندار شهرستان دهگلان  از اجرای طرح هادی در 17 روستای این شهرستان خبر داد و افزود: پیشرفت فیزیکی طرح‌های هادی 7 روستا با 80 درصد و 10 روستای دیگر شهرستان با بیش از 40 درصد در حال اجرا است.

نظری با اشاره به اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح‌ها تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، عنوان کرد: برای اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات تملک دارایی ‌ها 702 میلیون تومان اعتبار هزینه می ‌شود.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، تعداد طرح‌های هادی اجرا شده در روستاهای این شهرستان به 26 مورد افزایش می‌یابد.

وی به اختصاص 24 میلیارد ریال اعتبار در سفر مقام معظم رهبری به شهرستان دهگلان برای اجرای 8 طرح هادی روستایی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی طرح هادی در 5 روستا به اتمام رسیده و عملیات اجرایی 3 روستای دیگر هم در حال اجراست.

کد خبر 2447410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha