۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱

با حضور امیررضا خادم؛

برگزاری جلسه نصفه و نیمه هیات مدیره پرسپولیس/ تفویض اختیارات به طاهری

برگزاری جلسه نصفه و نیمه هیات مدیره پرسپولیس/ تفویض اختیارات به طاهری

جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در حالی روز گذشته برگزار شد که این جلسه بیشتر به یک محفل خصوصی شباهت داشت و فقط دو نفر از اعضا در آن حضور داشتند!

 به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اکثر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مسافرت هستند، علی اکبر طاهری نایب رئیس باشگاه اقدام به برگزاری جلسه کرد! مونسان، جعفر کاشانی و سلیمی اعلام کردند که به خاطر تعطیلات به مسافرت رفته‌اند و امکان حضور در جلسه را ندارند.

در نهایت این فقط حسین کلانی بود که با توجه به حضورش در تهران شرایط حضور در جلسه را داشت تا این جلسه هیات مدیره سرخپوشان از نظر قانونی اعتباری نداشته باشد.

البته امیر رضا خادم معاون وزارت ورزش هم در جلسه حضور داشت و یکسری از اختیارات رئیس هیات مدیره به طاهری تفویض شد.

قرار است جلسه هیات مدیره پرسپولیس امروز هم تشکیل شود تا در مورد اختیارات و وظایف جدید طاهری تصمیم گیری شود. حسین کلانی عضو هیات مدیره پرسپولیس در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: کاشانی به خاطر شرایط جسمانی و همچنین ناراحتی‌هایی که دارد اختیاراتش را به طاهری تفویض می‌کند تا یکسری از کارهای روزمره انجام شود.

وی درباره اینکه گفته می‌شود طاهری مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد، گفت: چنین چیزی نیست. فقط به ایشان اختیار داده می‌شود تا به کارهای باشگاه رسیدگی شود تا امور روزمره فعلا به مسیر عادی برگردد.

کد خبر 2447445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha