۳ دی ۱۳۹۳، ۹:۴۵

ناصری مطرح کرد:

اکسپوی هنرهای تجسمی فرصتی ارزنده برای عرض اندام هنرمندان خراسان شمالی

اکسپوی هنرهای تجسمی فرصتی ارزنده برای عرض اندام هنرمندان خراسان شمالی

بجنورد- رئیس انجمن هنرهای تجسمی بجنورد با اشاره به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه تخصصی هنرهای تجسمی (اکسپو)، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی هنرمندان تجسمی خراسان شمالی دانست.

عباس ناصری در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاري نمایشگاه و فروشگاه تخصصی هنرهای تجسمی(اكسپو) استان در بهمن ماه سال ۹۳ خبر داد و افزود: اکسپو یک رخداد فوق العاده بزرگ و جذاب فرهنگی است که هر استاني تلاش می کند شکوه تاریخی گذشته، فرهنگ و دستاوردهای علمی، فنی، نو آوری و خلاقیتهای استان خود را در آن ارایه کند.

وي با اشاره به اينكه در این رویداد علاوه بر اهداف تبلیغاتی، باید هدفهای اقتصادی نیز مد نظر شرکت کنندگان قرار داشته باشد، اظهار داشت: تمام هنرمندان شهرهاي شرکت کننده، سرمایه گذاران، تجار و بازرگانان عمده از سراسر استان در صدد بهره برداری تبلیغاتی و اقتصادی از این نمایشگاه هستند تا بتوانند از این فرصت استثنایی استفاده کرده و به بازاریابی و خرید و فروش کالاهای خود بپردازند.

ناصري گفت: هنرمندان براي شركت در اين جشنواره بايد به خلق اثر جديد اقدام کرده و يا اثر توليد شده در سال ۹۳ را در اين نمايشگاه شركت دهند.

وي افزود: آثار شركت كنندگان در اين نمايشگاه بعد از داوري و تأیيد شوراي كيفيت و قيمت گذاري به اكسپوي خراسان شمالي راه خواهند یافت و در معرض بازدید و خرید عموم قرار می گیرند.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی بجنورد برگزاری نمایشگاه و فروشگاه تخصصی هنرهای تجسمی (اکسپو) خراسان شمالی را فرصت مناسبی برای معرفی هنرمندان تجسمی استان دانست.

کد خبر 2448162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha