۳ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲

جاده مرگ باز هم حادثه آفرید/

هفت نفر در واژگونی اتوبوس در خراسان شمالی کشته و زخمی شدند

هفت نفر در واژگونی اتوبوس در خراسان شمالی کشته و زخمی شدند

بجنورد- بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بجنورد- آشخانه در استان خراسان شمالی هفت نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس با ۴۰ سرنشین در محور آشخانه به بجنورد و در دوراهی روستای مملجه واژگون شد که در این سانحه متأسفانه یک نفر از مسافران در دم جان باخت و شش نفر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده عملیات آتش نشانی بجنورد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی واژگونی این اتوبوس با تماس امدادگران اورژانس، چهار اکیپ امداد و نجات از ایستگاههای شماره یک و سه سازمان آتش نشانی بجنورد در محل حادثه حضور یافتند.

عباس جفاکش افزود: در این سانحه دو سرنشین، از ناحیه دست و سر، زیر بدنه اتوبوس حبس شده بودند که متاسفانه یکی از آنها در دم جان سپرده بود.

وی گفت: امدادگران هلال احمر خراسان شمالی و شهرداری بجنورد هر دو سرنشین را توسط دستگاه های نجات از زیر بدنه اتوبوس خارج کرده و اکیپ های اورژانس آنها را به همراه سایر مصدومان به مراکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و هشتم آبان ماه سال جاری نیز برخورد یک دستگاه اتوبوس و کامیون در محور بجنورد- آشخانه ۱۰ کشته و ۳۰ زخمی بر جای گذاشته بود.

محور بجنورد ـ جنگل گلستان در غرب استان خراسان شمالی به علت کم عرض و دو طرفه بودن یکی از پرحادثه ترین جاده های کشور به شمار می رود که به دلیل قرار گرفتن در حدفاصل دو قطب زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس و شمال کشور، سالانه میلیون ها مسافر از آن عبور می کنند.

تصادفات رانندگی و کشته های فراوان در این محور سبب شده تا به عنوان جاده مرگ مشهور شود اما با این حال پروژه احداث بزرگراه بجنورد ـ جنگل گلستان در این مسیر چندین سال است که در دست اجرا قرار دارد ولی به علت کمبود اعتبار اجرای آن به کندی پیش می رود.

کد خبر 2448183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha