۳ دی ۱۳۹۳، ۸:۵۱

رودباری:

امسال ۷۷۸۳ واحد مسکن مهر در همدان به متقاضیان تحویل می شود

امسال ۷۷۸۳ واحد مسکن مهر در همدان به متقاضیان تحویل می شود

همدان - مدیرکل راه و شهر سازی استان همدان گفت: تا پایان سال جاری و در صورت تامین زیر ساخت ها هفت هزارو ۷۸۳ واحد مسکن مهر در استان همدان به متقاضیان تحویل داده می شود.

محمد رودباری در گفتگو با مهر گفت: تعداد شش هزار و ۲۹۳ واحد نیز در سال ۱۳۹۴ تکمیل و تحویل متقاضیان مسکن مهر می شود.

وی یادآور شد: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از جمله فامنین، فیروزان، دمق، گیان و غیره حدود هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی هستند.

وی همچنین به ساخت شهر جدید حورا اشاره کرد و افزود: پس از برگزاری چند جلسه در این خصوص خوشبختانه طرح شهر در شورای برنامه ریزی استان همدان مصوب و برای معاونت شهرسازی و معماری وزیر ارسال شده اما هنوز زمان اجرای طرح اعلام نشده است.

رودباری مکان شهر جدید حورا را پشت پلیس راه جاده تهران و روستای بهرام آباد به سمت شمال غربی روستا بهرام آباد اعلام کرد و اظهارداشت: این طرح در سه فاز ۴۰۰ هکتاری اجرا خواهد شد و در هر فاز ۴۰ هزار نفر جمعیت در آن ساکن خواهند شد.

رودباری در ادامه از اجرای طرح ایجاد روشنایی در ۱۲ تقاطع استان که در شب مشکل دید داشتند خبرداد و یادآورشد: در برخی محورها از جمله محورهای همه کسی و محور همدان -  سنندج این اقدام به طول سه کیلومتر انجام شده و برای ورودهی های شهر تویسرکان و سرکان نیز برای تامین روشنایی جاده ها با پیمانکاران عقد قرارداد شده که برای دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

مدیرکل راه و شهر سازی استان همدان در ادامه به کنار گذرهای غربی و شرقی استان همدان اشاره کرد و اظهار داشت : کنار گذر شرقی ۶۳ کیلومتر و کنار گذر غربی نیز ۲۹ کیلومتر طول دارد که اجرای کنار گذر غربی در اولویت  قرار دارد و در سال ۹۴ نیز اعتبارات خوبی برای تکمیل این کنار گذر در نظر گرفته شده است.

رودباری اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کنار گذر غربی را حدود ۸۵ میلیارد تومان از محل اعتبارت ملی عنوان کرد و گفت: تاکنون سه میلیارد تومان برای این کنار گذرهزینه شده اما مهمترین مشکلی که در اجرای این پروژه وجود دارد بحث تملک زمین است.

کد خبر 2448186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha