۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۱

بردستانی به مهر خبر داد:

ساختمان دیالیز بیمارستان خورموج دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

ساختمان دیالیز بیمارستان خورموج دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

دشتی- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی گفت: ساختمان دیالیز بیمارستان خورموج در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

حمید بردستانی صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای احداث ساختمان دیالیز خورموج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به بخش سلامت داشته و تاکنون نیز اقدامات و گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است که همه مردم از آن بهره مند می شوند.

وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از کارهای ارزشمندی است که با اجرای آن توانسته در سطح جامعه رضایت‌مندی خوبی ایجاد کند.

بردستانی بیان کرد: در راستای نگاه دولت و استاندار بوشهر، در سال جاری با عنایت فرماندار شهرستان اعتبارات خوبی به بخش بهداشت و درمان در کمیته برنامه ریزی به تصویب رسید که نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.

وی در خصوص پروژه ساختمان دیالیز نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه در سال 90 آغاز شد که هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصدی است.

5.2 میلیارد ریال برای ساخت بخش دیالیز تخصیص یافت

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دشتی خاطر نشان کرد: با توجه به تعداد 70 بیمار دیالیز در شهرستان و ضرورت وجود فضای مناسب و استاندارد برای سرویس دهی به بیماران خاص و همچنین دسترسی مناسب در ورودی سایت بیمارستان خورموج، ساختمان دیالیز پیش بینی و احداث شده است.

بردستانی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته در دهه فجر امسال ساختمان دیالیز این شهرستان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تاکنون پنج میلیارد و 200 میلیون ریال برای ساخت این پروژه هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 360 مترمربع ساخته شده که امسال نیز از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز، دو میلیارد ریال به آن اختصاص داده شده است.

کد خبر 2448365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha