۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸

شفیعی خبر داد:

مراسم نهم‌دی‌ماه‌ بوشهر با حضور حجت الاسلام صدیقی برگزار می‌شود

مراسم نهم‌دی‌ماه‌ بوشهر با حضور حجت الاسلام صدیقی برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم نهم‌دیماه‌ بوشهر با حضور حجت الاسلام صدیقی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله شفیعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز نهم دی‌ماه یکی از روزهای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که شاهد حضور گسترده و پرمعنای ملت ایران اسلامی از طیف‌ها و گروه‌های مختلف در صحنه بودیم.

وی به برخی از حوادث و اتفاقات سال 88 اشاره کرد و بیان داشت: اتفاقاتی در سال 88 صورت گرفت که هشت ماه ادامه یافت ولی با حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در روز نهم دی پایان یافت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برخی از افراد و گروه‌ها در سال 88 حرمت‌ها را شکستند، اذعان داشت: حرمت‌شکنی، جسارت به قیام عاشورا، امام و رهبری و تلاش برای گسترش تحریم‌ها بر علیه کشور و . . . از اقدامات فتنه‌گران در سال 88 بود.

وی با بیان اینکه فتنه 88 می‌توانست ضربه‌های سنگینی را بر پیکره این نظام و انقلاب وارد کند، تصریح کرد: خلق حماسه بزرگ و بی نظیر نهم دی توسط مردم ولایتمدار، آگاه و بصیر ایران اسلامی مانع از بروز مشکلات برای این نظام و انقلاب شد.

شفیعی افزود: مردم ایران در روز نهم دی‌ماه احساس کردند که دشمنان داخلی و خارجی قصد براندازی نظام را دارند و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بار دیگر ولایت‌مداری خود را ثابت کردند و در شهرهای مختلف شاهد حضور خروشان ملت ایران بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری مراسمات ویژه نهم دیماه در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: در مرکز استان نیز این مراسم با حضور  آیت الله صدیقی امام جمعه تهران در محل مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 2448393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha