۴ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۴۹

زمانی در گفتگو با مهر:

تیم سپک تاکرای بانوان قم عازم لیگ بر‌تر کشور شد

تیم سپک تاکرای بانوان قم عازم لیگ بر‌تر کشور شد

قم - نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم با بیان اینکه قم یک نماینده در تیم ملی سپک تاکرای بانوان دارد گفت: تیم سپک تاکرای بانوان قم عازم لیگ بر‌تر کشور شد.

ندا زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات لیگ بر‌تر سپک تاکرای کشور امروز و فردا در تهران برگزار می‌شود و تیم بانوان قم به نمایندگی از هیئت انجمن‌های ورزشی قم راهی این مسابقات شده‌اند.

وی افزود: رشته سپک تاکرا ممکن است رشته‌ای ناشناخته به نظر برسد اما تیم بانوان قم ۲ سال پیش قهرمان سپک تاکرای کشور شد و در زمره یکی از استان‌های قدرتمند کشور است.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت: ندا مرادی، شهناز جعفری، طاهره رحیم‌زاده و مریم دست پاک با مربیگری فاطمه رمضانی در این مسابقات شرکت می‌کنند در حالی که ندا مرادی عضو تیم ملی سپک تاکرای بانوان کشور است.

زمانی بیان داشت: این مسابقات در مجتمع یاس تهران برگزار می‌شود و تاکنون ۱۲ تیم برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده‌اند در حالی که این رقابت‌ها در بخش رگو (سه نفره) و صبح جمعه دیدار نهایی برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی قم برگزاری کی دوره مربیگری و داوری دارت را در دستور کار دارد و این دوره به زودی در قم برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم خاطرنشان کرد: تیم سافت بال بانوان قم نیز هفته گذشته در مسابقات سافت بال بانوان کشور در قم شرکت کرد و در رده سوم مرحله گروهی ایستاد اما با وجود شایستگی نتوانست راهی نیمه نهایی شود.

کد خبر 2449148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha