۵ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۵۴

حجت الاسلام یعقوبی:

۹ دی روز بلوغ سیاسی ملت ولایت مدار ایران بود

۹ دی روز بلوغ سیاسی ملت ولایت مدار ایران بود

بجنورد- امام جمعه بجنورد با تأکید بر بزرگداشت سالگرد برچیده شدن بساط فتنه از کشور، گفت: یوم الله نهم دی روز بلوغ سیاسی ملت ولایت مدار ایران و روز غیرت دینی مردم در برابر مزدوران آمریکایی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن نهم دی، اظهار کرد: کار فتنه گران سال ۸۸ تقلب بود چرا که آنها خود موضوع تقلب را درست کردند و آن گاه آن را به حزب الله و اصولگرایان نسبت دادند.

وی اضافه کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند فتنه گران سال ۸۸ به دو دلیل خودبزرگ بینی و وابستگی به دشمنان در این دام گرفتار شدند و در برابر ملت و نظام اسلامی جبهه تشکیل دادند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: فتنه گران در سال ۸۸ در برابر نجابت ملت و نظام اسلامی جبهه لجاجت تشکیل دادند و هشت ماه برای کشور و نظام گرفتاری ایجاد کردند اما سرانجام پرده ها کنار رفت و حق از باطل جدا شد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: اما مردم بصیر ایران اسلامی به اشاره رهبری در نهم دی ماه سال ۸۸ به میدان آمده و با حماسه آفرینی بزرگ خود بساط فتنه گران را در هم پیچیدند.

به گفته وی مردم ایران در یوم الله نهم دی تودهنی بزرگی به دشمنان خدا و دین خدا زدند و با حضور حماسی خود پرده ها و فضای مه آلود را کنار زده و حق از باطل جدا شد.

حجت الاسلام یعقوبی اضافه کرد: یوم الله نهم دی روز بلوغ سیاسی ملت ایران و روز غیرت دینی مردم در برابر مزدوران آمریکایی بود که ایران را بدون ولایت و اسلام می خواستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی در ادامه اظهار داشت: البته تمام افرادی که به کاندیدای فتنه گر رأی دادند فتنه گر نیستند و می بایست در این زمینه حساب فتنه گران را از حساب فتنه زده ها جدا کنیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از افراد در آن فضا به کاندیدایی رأی دادند اما بعدا با توجه به اقدامات نادرست آنها از رأی خود پشیمان شدند که حساب این افراد از فتنه گرانی که از ابتدا با هدف ایجاد فتنه به میدان آمده بودند جدا است.

حجت الاسلام یعقوبی عنوان کرد: در سال ۸۸ عده ای فتنه گر بی ارزش و مگس های آمریکایی قصد داشتند به خیال خام خود جلوی قطار انقلاب را بگیرند اما نتوانستند و این قطار با قدرت به راه خود ادامه می دهد.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد شهادت امام حسن عسگری(ع) و آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج)، به تلاش های امام حسن عسگری(ع) برای حفظ مهدی موعود و زمینه سازی برای غیبت امام زمان(عج) پرداخت و افزود: حفظ جان مهدی موعود از گزند دشمنان بنی عباس و نشان دادن و معرفی وی به خواص برای آماده سازی شرایط غیبت از مهم ترین اقدامات امام یازدهم به شمار می روند.

حجت الاسلام یعقوبی همچنین با اشاره به پایان ماه های محرم و صفر و فرا رسیدن ماه ربیع، افزود: حلول ماه ربیع به معنای حلال شدن حرام ها نیست بلکه ما همیشه باید اصول اسلامی و دینی را در زندگی فردی و اجتماعی خود رعایت کنیم.

کد خبر 2449421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha