۵ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۲۱

دلیل انتخاب نشدن «بهمن» در جشنواره فیلم فجر

دلیل انتخاب نشدن «بهمن» در جشنواره فیلم فجر

فیلم «بهمن» به کارگردانی مرتضی فرشباف از آن جهت در بخش فیلم‌اولی‌های جشنواره فجر حضور ندارد که این اثر دومین تجربه سینمایی کارگردان است.

به گزارش خبرنگار مهر، در میان حدس و گمان های رسانه ای درباره حضور آثار سینمایی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نام «بهمن» به عنوان فیلم اول مرتضی فرشباف اعلام شده بود و درباره حضور آن در بخش «نگاه نو» نیز گمانه زنی شده بود ولی این فیلم در این بخش حضور ندارد.

مرتضی فرشباف پیش از این فیلم «سوگ» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی را کارگردانی کرده بود که به دلیل نداشتن پروانه نمایش موفق به اکران در ایران نشد. این فیلم در جشنواره های مختلف بین المللی از جمله چهاردهمین دوره جشنواره دوویل فرانسه شرکت کرد و جوایز بهترین فیلم (LOTUS DU MEILLEUR FILM) و نگاه ویژه (Mention spéciale) را بدست آورد.

فاطمه معتمدآریا در این فیلم سینمایی در نقش یک پرستار بازی می کند و احمد حامد که در دنیای واقعی همسر این بازیگر است در فیلم «بهمن» هم نقش همسر معتمدآریا را بازی می‌کند.

هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلمبرداری، وحید مقدسی مدیر صدابرداری، مهرداد میرکیانی طراح گریم، بهزاد آدینه طراح صحنه از جمله عواملی هستند که مرتضی فرشباف را در ساخت دومین اثر سینمایی اش همراهی کرده اند.

کد خبر 2449424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha