۶ دی ۱۳۹۳، ۹:۳۹

رئیس دانشگاه علم و صنعت:

در اجلاس روسای دانشگاه ها در مورد بودجه صحبت می‌کنم

در اجلاس روسای دانشگاه ها در مورد بودجه صحبت می‌کنم

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به برگزاری اجلاس روسای دانشگاه ها گفت: به دلیل مشکلاتی که دانشگاه ها در حوزه کسری بودجه با آن درگیر هستند من در مورد مشکلات مالی و به ویژه بودجه پژوهشی صحبت می کنم.

محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجلاس روسای دانشگاه ها گفت: اصولا در این اجلاس بر روی مسائل کلان و برنامه های وزارت علوم بحث  و تبادل نظر می شود و به دلیل اینکه فرهادی تازه پست وزارت علوم را برعهده گرفته است، احتمالا برنامه های خود را برای اداره نظام آموزشی و دانشگاهی مطرح می کند و معاونین هم خط و مشی ها و برنامه هایی که در حوزه خود دارند را معرفی می کنند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه برنامه اجلاس به دست وی نرسیده اظهار داشت: اینگونه برنامه های وزارت علوم از نظر برگزاری شکل ثابتی دارد و  احتمالا روسای دانشگاه ها در این اجلاس در مورد مسائل روز دانشگاه ها و مشکلات و مسائلی که این روزها درگیر آن هستند صحبت می کنند.

رئیس دانشگاه علم و صنعت با اشاره به مطالبی که از سوی وی در این اجلاس مطرح می شود، گفت: به دلیل اینکه دانشگاه ها با کسری بودجه و مشکلات مالی مواجه هستند من هم در مورد مسائل و مشکلات بودجه دانشگاه و بودجه پژوهشی که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست صحبت می کنم.

کد خبر 2449646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha