۷ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶

تشکری خبر داد:

آئین تجلیل از مداحان شهرستان بوشهر برگزار می‌شود

آئین تجلیل از مداحان شهرستان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر - رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر از برگزاری آئین تجلیل از مداحان شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی تشکری اظهار داشت: به همت کانون مداحان و شعرای آئینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در آئینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از مداحان شهرستان بوشهر تجلیل به عمل می آید.

رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر افزود: آئین تجلیل از مداحان شهرستان بوشهر با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و مداحان شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

وی در خاتمه سخنان خود اضافه کرد: مراسم فوق ساعت 18 و 30 دقیقه روز یکشنبه هفتم دی‌ماه در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار می‌ شود.

اهدای یک‌هزار جلد کتاب به مدارس، مساجد و کانون های فرهنگی کنگان

حجت‌الاسلام رحیم اهرمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اهدای یک‌هزار جلد کتب به مدارس، مساجد و کانون های فرهنگی این شهر خبر داد و گفت: نقش و اهمیت کتاب می تواند به‌ عنوان یک وسیله مطمئن و کار آمد در بهینه سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: کتاب، می ‏تواند در راه شکوفایی و بالندگی افراد و جوامع، نقش بنیادین ایفا کند و به مطالعه کننده، در شناخت سره از ناسره، کمک رساند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان افزود: اگر بتوان اقشار مختلف مردم را از طرق منطقی و اصولی به کتاب و کتاب خوانی ترغیب کرد و استعدادهایی که در جامعه به صورت بالقوه هستند را شناسایی کرد، می‌توان به توسعه و پیشرفت خانواده ها و در نتیجه کشورمان و در نهایت جامعه اسلامی امیدوار بود و به همین منظور اداره تبلیغات اسلامی کنگان اقدام به اهدای یک‌هزار جلد کتب به مدارس، مساجد و کانون های فرهنگی این شهر کرده است.

کد خبر 2450513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha