۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۱

اخبار حوادث/

۱۲ کشته و مجروح بر اثر تيراندازی جنون آميز سارقين مسلح به مامورين ناجا

۱۲ کشته و مجروح بر اثر تيراندازی جنون آميز سارقين مسلح به مامورين ناجا

اراک- حمله سارقان مسلح به ماموران نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در شهرستان های خمین و گلپایگان، پنج شهيد و هفت مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی نيروی انتظامی در خصوص حادثه شهرستان های خمين و گلپايگان و به شهادت رسيدن سه نفر از ماموران ناجا، ساعت ۱۷:۵۰ روز گذشته  مأموران پاسگاه انتظامی کنار رودخانه و يگان امداد اين منطقه با توجه به تيراندازيی سارقان مسلح به پليس در هنگام گشت و کنترل در محور سعيد آباد- خمين به يک دستگاه خودرو تيبا سفيد رنگ که چهار سرنشين داشت، مشکوک شدند.

پس از اعلام ايست از سوي پليس، مجرمان اقدام به تيراندازی کردند که طی آن دو نفر از ماموران شهرستان خمين مجروح و مهاجمان به سمت گلپايگان متواری شدند.

پس از وقوع اين درگيری طرح مهار در گلپايگان با حضور جانشين فرمانده انتظامی اين شهرستان به همراه دو اکيپ از آگاهی و راهور اجرا و عوامل انتظامی مجرمان را در ميدان معلم مشاهده و درگير می شوند.

در اين اقدام جنون آميز، سارقين با بستن رگبار به سمت مامورين جانشين فرمانده انتظامی شهرستان و يکی از کارکنان پليس راهور و يک سرباز وظيفه را به شهادت رسانده و ۵  نفر ديگر از عوامل انتظامی را نيز مجروح کردند.

در اين درگيری يک نفر از مهاجمان به هلاکت رسيده و سه نفر ديگر با رها کردن خودرو تيبا و با اعمال تهديد و سرقت يک دستگاه پژو ۴۰۵، از صحنه درگيری متواری شدند.

اين در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت يک دستگاه آميکو يخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای «در» گريختند.

در ادامه اين عمليات، عوامل انتظامی يک دستگاه وانت نيسان رها شده را در حوالی روستای «در» کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نيسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند ۱۷ ساله وی نيز در حاشيه جاده کشف شد که احتمال تيراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است.

کد خبر 2451383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha