۸ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

حجت الاسلام يعقوبی:

انقلاب ما در فتنه سال ۸۸ پالايش شد

انقلاب ما در فتنه سال ۸۸ پالايش شد

بجنورد- قائم مقام نماينده ولی فقيه در خراسان شمالی گفت: فتنه سال ۸۸ باعث شد تا انقلاب ما در آن پالايش و هويت ها مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی خراسان شمالی به مناسبت یوم الله ۹ دی، با بیان این که فتنه سال ۸۸ انقلاب اسلامی ایران را پالایش کرد، افزود: فتنه باعث شد تا افراد خاص مردود و عوام قبول شوند چراكه در آن زمان بسیاری از افراد چهره و هویت واقعی خود را نمایان کردند.

وی با اشاره به اینكه در این فتنه انقلاب ما به معنای واقعی پالایش شد، اظهار كرد: در جریان فتنه سال ۸۸ افرادی كه مدعی انقلاب بودند در حضور به میدان و عمل كم گذاشتند اما آنهایی كه بی نام و نشان بودند انقلابی بودن و وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت كردند.

امام جمعه بجنورد با تاكید بر این كه ۹ دی به عنوان قله عطف استحكام ارزش های اسلامی و انقلابی شناخته می شود تصریح كرد: با حضور حماسی مردم در این جریان فتنه ۸۸، انقلاب ما بار دیگر بیمه شد.

وی با تأکید بر این که باید این جریان و وفاداری ملت به انقلاب، نظام و رهبری به نسل های آینده منتقل شود، تصریح کرد: یوم الله ۹ دی روز میثاق مردم با ولایت و پیمان مجدد با آرمان های شهدا است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینكه در طول سال ها مردم با پیوند به رهبری و براساس خداشناسی و توكل یك تحول در زندگی و جامعه خود ایجاد كردند بیان داشت: حضور به هنگام مردم در برابر فتنه ۸۸ باعث شد تا یوم الله ۹ دی به عنوان یك روز تاریخ ساز در كشور مطرح شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان گفت: باطن فتنه گران در این روز مشخص شد چراكه این افراد انسان های تحریك شده نبودند بلكه ماموریت ایجاد كودتا برای برانداختن نظام را داشتند اما با غیرت و حركت خودجوش مردم در عمل خود ناكام ماندند.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح كرد: فتنه گران، ایران قبل از انقلاب را می خواستند و دشمنان نیز حساب شده وارد عرصه شدند اما ملت ایران با هوشیاری و حساب شده وارد میدان شده و پاسخ محكمی به شورش آنها دادند.

وی گفت: انقلاب ما ریشه دار، امین، جا افتاده و مقتدر است و تمام دنیا آن را شناخته اند و هیچ گاه با اقدامات عده ای مغرض و فتنه گر آسیب جدی نمی بیند.

کد خبر 2451558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha