۸ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۳۵

تیتراژ زمستانی «بعضیا» رونمایی می‌شود/ حضور مدیر شبکه 3 در یک برنامه

تیتراژ زمستانی «بعضیا» رونمایی می‌شود/ حضور مدیر شبکه 3 در یک برنامه

سیدعلی ضیاء مجری برنامه «بعضیا» از رونمایی تیتراژ زمستانی این برنامه در هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی ضیاء در برنامه شب گذشته «بعضیا» یکشنبه هفتم دی اعلام کرد که هفته آینده تیتراژ ویژه زمستان برنامه رونمایی می‌شود.

وی گفت: میانگین سنی گروه ما 24 و 25 سال هستند و در بین بچه‌های دهه 70 و 60 گروه شاید من پیشکسوت‌تر باشم اما همه بچه های گروه، جوان‌های خوش فکری هستند.

ضیاء یادآور شد: هفته گذشته که بنیامین بهادری مهمانمان بود، اولین حضور رسانه‌ای مدیر شبکه 3 نیز در برنامه ما رقم خورد و او لطف کرد و به همراه آقای شریعت پناهی سر برنامه آمد که پشت صحنه مفصل با حضور او را در آینده پخش خواهیم کرد.

در ادامه این برنامه نیز تصاویری از پشت صحنه هفته گذشته با حضور بنیامین و مدیر جدید شبکه 3 روی آنتن رفت.

بنیامین پس از پایان برنامه درباره این گفتگو اظهار کرد: گفتگوی بسیار عالی بود. فکر نمی کردم بتوانم از پس علی ضیاء بربیایم.

وی در پاسخ به اینکه آیا رفاقتش با مجری تاثیری در برنامه داشته است یا خیر؟ تصریح کرد: خیلی خوب بود. علی شخصیتی عالی است. بعضی وقت ها گفته می شود که ممکن است مجری مسلط تری از علی ضیاء هم باشد اما من فکر می کنم از او روراست‌تر که هنوز چشم هایش خراب نشده باشد، نداریم. علی پاک‌ترین نگاه را در بین مجری های ایران دارد.

در پایان این آیتم بنیامین درباره مردم گفت: مردم ایران خیلی با عشق هستند، همیشه نشان دادند در بهترین و بدترین شرایط هنرمندان را تنها نمی گذارند و من دست تک تکشان را می بوسم.

کد خبر 2451731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha