۸ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

پاراد خبر داد:

۲۷ دفتر پیشخوان دولت در حوزه برق استان بوشهر فعالیت دارند

۲۷ دفتر پیشخوان دولت در حوزه برق استان بوشهر فعالیت دارند

بوشهر - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از فعالیت ۲۷ دفتر پیشخوان دولت متعلق به این شرکت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امرالله پارد پیش از ظهر دوشنبه در نشست طرح تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: از آنجا که این شرکت یکی از سازمان های خدمت رسان ویژه به مردم است، باید موضوع تکریم مردم با جدیت توسط پرسنل رعایت شود.

وی افزود: همه پرسنل و عوامل این شرکت باید در راستای تکریم ارباب رجوع در نحوه برخورد کلامی و رفتاری و حتی پوشش ظاهری مناسب، دقت ویژه ای داشته باشند و با اهمیت این موضوع را اجرا کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر اظهار داشت: این سازمان کوشیده است با فراهم کردن همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم، به بهترین نحو به مردم خدمات رسانی کند و به این منظور، نیروهای کارآمد انسانی را در حوزه های مختلف مستقر کرده است.

پاراد در نظر گرفتن رفاه و آسایش مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: خدمت رسانی در همه واحدها از جمله واحدهای خدمات مشترکین، دفاتر پیشخوان دولت، اتفاقات، فوریت های برق و بهره برداری بهتر از گذشته انجام شود.

وی با بیان اینکه شرکت برق استان جزو نخستین اداراتی است که خدمات پیشخوان دولت را راه‌اندازی کرده است، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع، برخی از خدماتی که به طریق غیرحضوری قابل انجام است به صورت اینترنتی برای مردم انجام شود.

مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر تصریح کرد: ارتقای خدمات شرکت برق به منظور حصول حداکثر رضایتمندی مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و بدین منظور، سامانه ۱۲۱ در این شرکت متمرکز شده تا مشترکین بتوانند به طور مستقیم از نقاط مختلف استان، نظرات، پیشنهادات، مشکلات و گلایه مندی های را با ما در میان بگذراند.

پاراد برقراری ملاقات مردمی با مدیرعامل، مانیتور درخواست‌های مردمی از جراید، سایت‌های خبری و صدا و سیما و انعکاس به واحدهای ذی‌ر‌بط، برگزاری جلسات کمیته طرح تکریم ارباب رجوع با حضور مدیران و معاونان شرکت، میز خدمت، استقرار صندوق ارتباط با مدیرعامل در شرکت و حل مسائل مختلف مشترکین را از جمله خواسته های مورد نظر مردم عنوان و بر رفع آنان تأکید کرد.

کد خبر 2451868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha