۹ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۱۸

آغاز بازبینی فیلم‌های فجر برای بخش «هنر و تجربه»

آغاز بازبینی فیلم‌های فجر برای بخش «هنر و تجربه»

مديراجرايي و دبير شوراي سياستگزاري «هنر و تجربه» اعلام کرد بازبینی آثار برای بخش تازه‌تاسیسی با همین نام در جشنواره فجر از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، او در این باره توضیح داد: نظر به اعلام رسمي ستاد برگزاري سي و سومين جشنواره بين المللي فيلم فجر درباره پيشنهاد هيات انتخاب جشنواره براي اضافه شدن بخش سينماي «هنر و تجربه» به ساير بخش هاي نمايشي جشنواره و با عنايت به جلسه مشترك شوراي سياستگزاري سينماي «هنر و تجربه» و دبير جشنواره، شوراي مذکور ضمن تشکر از رئيس سازمان سينمايي كشور و دبير جشنواره و هيات انتخاب براي توجه ويژه به اين سينماي پايه، از روز چهارشنبه نسبت به بازبيني فيلم هاي پيشنهادي بخش هاي مختلف جشنواره اقدام می کند.

دبیر شورای سیاستگذاری گروه «هنر و تجربه» اعلام کرد: در نهايت نسبت به انتخاب ١١فيلم  اعلام نظر و همچنین اين شورا نسبت به داوري فيلم ها در طول برگزاري جشنواره و اهداي جوايز نقدي به دو فيلم برگزيده اين بخش اقدام مي کند.

او در پایان درباره روند اکران این فیلم به اطلاع فعالان سينماي ايران رساند: انتخاب فيلم هاي بخش «هنر و تجربه» در جشنواره الزامي براي نمايش آنها در طول سال براي مالكان فيلم ها نخواهد داشت و برنامه ريزي براي نمايش رسمي اين فيلم ها در سينماهاي هنر و تجربه در سال ١٣٩٤ براساس درخواست رسمي مالكان فيلم ها خواهد بود.

کد خبر 2452609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha