۱۱ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۲۹

برپایی نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار دردهه فجر

برپایی نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار دردهه فجر

ایلام-مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری از برپایی نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و نقش آفرینی زنان همزمان با دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، کلثوم خلیلوند در جلسه هماهنگی افتتاح دبیرخانه نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: زمینه سازی برای توسعه اشتعال و کارآفرینی بانوان، ایجاد روح همکاری ملی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در زنان، تقویت تعامل بین دستگاهی، توجه به توسعه اشتغال و تقویت بنیه اقتصادی خانواده ها از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه در پارک شاهد برگزار خواهد شد.

مدیر کل امور بانوان استانداری ایلام گفت: برپایی این نمایشگاه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اداره کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اجرا خواهد شد.

وی بیان داشت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه در اختیار استان ایلام قرار خواهد گرفت شرکت کنندگان فرصت دارند تا به معرفی توانمندی ها و فروش محصولات تولیدی خود در این زمان اقدام کنند.

خلیلوند با اشاره به برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی در حاشیه نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار افزود: در این نمایشگاه شاهد حضور برخی هنرمندان و ناشران فعال و همچنین برپایی غرفه محققان و پژوهشگران خواهیم بود.

وی اضافه کرد: هنرستان ها و مراکز فنی و حرفه ای نیز می توانند با استفاده از این فرصت، خود و دستاوردهای خود را معرفی کنند.

مشاورامور بانوان استانداری گفت: علاوه بر ادارات دولتی و دستگاه های اجرایی، بخش های خصوصی نیز می توانند با کمترین هزینه در این نمایشگاه حضور یابند.

وی ادامه داد: با توجه به نقش موثر زنان در زمینه صرفه جویی که از موئلفه های اقتصاد مقاومتی محسوب می شود، ادارات برق و آب نیز در این نمایشگاه اقدام به ارائه آموزش در زمینه صرفه جویی به بانوان خواهند کرد.

خلیلوند بیان کرد: در پایان کار این نمایشگاه، بهترین غرفه ها انتخاب و مورد تقدیر واقع خواهند شد

کد خبر 2453837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha