۱۳ دی ۱۳۹۳، ۹:۴۲

سرهنگ حسينی در گفتگو با مهر:

اجلاسيه سرداران و 614 شهيد دامغان برگزار می شود

اجلاسيه سرداران و 614 شهيد دامغان برگزار می شود

دامغان - فرمانده سپاه ناحيه دامغان از برگزاری اجلاسيه سرداران و 614 شهيد اين شهرستان در روز 29 بهمن ماه سالجاری خبر داد و گفت: این رويداد بزرگ فرهنگی زمينه ساز ترويج و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت است.

سرهنگ پاسدار سيد محمد رضا حسيني در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به برگزاری اجلاسيه سرداران و 614 شهيد شهرستان دامغان در 29 بهمن ماه سالجاری افزود: گلباران و عطر افشاني قبور مطهر شهدا به طور همزمان در تمامي نقاط شهرستان، قرائت دعاي كميل همراه با سخنراني يكي از شخصيت هاي مطرح كشوري، شب خاطره با حضور راويان و حماسه سازان دوران دفاع مقدس ‌و ... از برنامه هاي اين اجلاسيه خواهد بود.

وی با بیان این مطلب که این مراسم در مصلي امام خميني (ره) دامغان و با سخنرانی سردار حسين سلامي جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كشور و با حضور مقامات استاني و شهرستاني برگزار می شود خاطرنشان کرد: اجراي برنامه هاي فرهنگي، هنري و ورزشي، رونمايي از مجموعه كتب خاطرات يادگارها، آثار و فرهنگ نامه شهدا، تجليل از ايثارگران و جهادگران از ديگر برنامه هاي اين رويداد بزرگ فرهنگي با برگزاري اجلاسيه سرداران و 614 شهيد شهرستان است.

حسيني با اشاره به اینکه تمامي اجلاسيه سرداران و شهداي شهرستان هاي استان سمنان تا پايان سالجاري و كنگره سرداران و سه هزار شهيد استان در نيمه دوم ارديبهشت ماه سال آينده در مركز استان برگزار خواهد شد عنوان کرد: شاخصه همه شهدا و پيروان راستين مكتب انقلاب اسلامي ايمان و تقوا است و آنها برترين الگوهاي عصر ما هستند.

دبير اجلاسيه سرداران و 614 شهيد شهرستان دامغان همه زيبايي ها از جمله شهامت، شجاعت وحدت و همدلي را حاصل ايمان دانست و اذعان داشت: ايمان بود که شهدا و رزمندگان ايران اسلامي را همچون پاره هاي آهن محكم كرد تا آنان حماسه هايي را خلق كنند تا جهانيان انگشت حیرت به دهان گيرند.

کد خبر 2454487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha