صائب عریقات:

تفاوتی میان داعش و نتانیاهو وجود ندارد

تفاوتی میان داعش و نتانیاهو وجود ندارد

مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگویی اعلام کرد که تفاوتی میان داعش و نخست وزیر رژیم صهیونیستی وجود ندارد و هر دو سفاک هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، صائب عریقات مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با المیادین اظهار داشت: میان داعش و بنیامین نتانیاهو تفاوتی وجود ندارد و هر دو آنها سفاک هستند. داعش، خبرنگاران و روزنامه نگاران را می کشد و نتانیاهو مجوز کشتن "محمد ابوخضیر" و "زیاد ابوعین" وزیر فلسطینی را صادر می کند.

وی با بیان این مطلب افزود: هیچکس نمی تواند مانع عضویت فلسطین در سازمان ها و نهادهای بین المللی شود. ما پیوستن فلسطین به سازمان های بین المللی را انتخاب کرده ایم و این مسئله نیازی به رای گیری بین المللی و مانع تراشی اسرائیل ندارد.

مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین در ادامه گفت که فلسطین طی 30 تا 90 روز آینده عضو تمامی معاهدات و منشورهایی که به دبیرکل سازمان ملل متحد ارائه کرده است خواهد شد.

وی اظهار داشت که پس از پیوستن فلسطین به سازمان های بین المللی، اوضاع مثل قبل نخواهد بود و روابط تشکیلات خودگردان فلسطین با اسرائیل از جمله همکاری و هماهنگی امنیتی مشخص خواهد شد.

کد خبر 2454677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha