۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۰۵

آصفری مطرح کرد:

به اقشار محروم جامعه توجه شود/تعهد اتمام ۳ پروژه نیمه تمام استان مرکزی

به اقشار محروم جامعه توجه شود/تعهد اتمام ۳ پروژه نیمه تمام استان مرکزی

اراک-نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به اقشار محروم و کم درآمد جامعه و تامین فضاهای آموزشی برای کودکان و نوجوانان در این مناطق سرمایه گذاری برای آینده جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری، عصر شنبه در نشست با معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، با بیان اینکه نوجوانان و کودکان مظلومترین قشر جامعه و نیازمند توجه مسوولان هستند، گفت: از آنجا که روحیه ایثارگری در کشور ما به اوج خود رسیده است، باید بیش از پیش به این قشر آسیب پذیر توجه و رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در بخش فضاهای آموزشی با مشکلات جدی مواجه است، افزود: با شناسایی نقاط ضعف در مدرسه سازی باید از مقاوم سازی و تعمییرات زود هنگام پیشگیری شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بسیاری از دانش آموزان در مناطق محروم و روستایی از طریق آموزش از راه دور تحصیل می کنند، گفت: نباید انتظار داشته باشیم این افراد مدیران توانمند فردای کشور باشند.

آصفری با اشاره به اینکه بیشتر هزینه ها در بخش های شهری و مرکز صرف می شود، اضافه کرد: دانش آموزانی هم که در این مدارس تحصیل می کنند به دلیل تامین بودن در بخش های مختلف درصد کمی به افراد مفیدی برای جامعه تبدیل می شوند.

وی تصریح کرد: در صورتی که به بخش های محروم جامعه و فقرا توجه شود و آنان به مدارج عالی دست یابند به دلیل اینکه طعم تلخ محرومیت را چشیده اند از محرومان جامعه دستگیری خواهند کرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از تعهد اتمام سه پروژه نیمه تمام در استان مرکزی از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور خبر داد و افزود: مدرسه نیمه تمام تفرش، مدرسه داوودآباد با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و مدرسه ای در خنداب تا مهر ۹۴ به بهره برداری می رسد.

آصفری ابراز امیدواری کرد: تکمیل و بهره برداری از این مدارس زمینه پیشرفت های تحصیلی دانش آموزان و موفقیت های روز افزون برای ایران اسلامی باشد.

کد خبر 2455154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha