۱۴ دی ۱۳۹۳، ۸:۵۹

احد چگینی سخنگوی شورای عالی استان‌های کشور شد

احد چگینی سخنگوی شورای عالی استان‌های کشور شد

قزوین- احد چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین به عنوان سخنگوی شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در انتخابات رئیس و هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها در سال دوم که در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ مهدی چمران و غلامرضا بصیری پور کاندیدای ریاست این شورا شدند که پس از رای‌گیری غلامرضا بصیری پور با ۴۲ رای به ریاست شورای عالی استان‌‌ها برگزیده شد.

در این انتخابات از مجموع آراء اخذ شده مهدی چمران ۳۲ رای را به خود اختصاص داد و غلامرضا بصیری پور رئیس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با کسب ۴۲ رای رییس شورای عالی استان‌ها شد.

همچنین برای انتخاب نایب رئیس شورای عالی استان‌ها حسن الماسی، ایرج سلیمان‌زاده و حسن فریدونی برای کسب این سمت کاندید شدند که به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا، رای‌گیری برای انتخاب این سمت به دور دوم کشیده شد و سرانجام ایرج سلیمان ‌زاده نماینده آذربایجان غربی با کسب ۳۸ رای توانست نایب رئیسی این شورا را به دست آورد.

در ادامه احد چگینی نماینده شورای شهر قزوین با اکسب ۵۴ رای از ۷۴ رای به عنوان سخنگوی هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

همچنین محمد امین دهباری با ۴۶ رای، محمد محمدی گلبان آبادی با ۴۴ رای، محمد امین مهرورزی با ۴۳ رای، مهدی درویشی با ۴۱ رای و فرامرز کارآموز با ۴۰ رای و بهنام کریمی گیک‌لو با ۴۰ رای به عنوان منشی های این شورا انتخاب شدند.

کد خبر 2455173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha