۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی منصوب شد

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی منصوب شد

رییس سازمان صدا و سیما به پیشنهاد معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی مسعود مجرد را برای مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مجرد به مدت سه سال به سمت مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی منصوب شد.

وی اهل ارومیه است و از سال 79 تاکنون معاون فنی صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی بوده است و در سال های 86 و 93 معاونت فنی آن مرکز توانسته است با مدیریت وی رتبه برتر را در سراسر کشور احراز کند.

مدیرکل جدید مرکز آذربایجان غربی که کارشناس ارشد مخابرات با گرایش سیستم از دانشکده صدا و سیماست، موفق شده است دوبار در سال های 79 و 85 به عنوان مدیر نمونه سازمان انتخاب شود.

مراسم معارفه مجرد و تودیع محسن شکرنیا که بازنشسته شده است، امروز یکشنبه 14 دی ماه در مرکز آذربایجان غربی برگزار می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 2455468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید ابراهیمی بناب ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
      0 0
      باسلام /سخنی بامدیرکل محترم مرکزصداوسیمای آذربایجانغربی . جناب آقای مهندس مجرد انتخاب به جاشایسته حضرتعالی بعنوان مدیرکل محترم صداوسیما ی مرکزآذربایجانغربی ازصمیم قلب تبریک کفته وازخداوندتوفیقات بیشتری خوارستارم . جناب آقای مجردانتظار داریم جهت احیای دریاچه ارومیه وزنده ماندن نام دریاچه ارومیه نام مرکزصداوسیمای مرکزآ غ رو بنام شبکه دریا نام گذاری کنید تا نام دریاجه همیشه درزبان ها باشد امیداست به پیشنهاداتم عنایت فرمایید پیروز موفق باشید // باتشکر فراوان حمید ابراهیمی بناب از شهرستان بناب
    • علی اصغرزاده ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
      0 0
      ضمن سلام وخسته نباشید وممنون از برنامه های خوبی در این شبکه پخش مینمایید از شما خواهشمندیم سریال باجنقلار سری اول تاریخ تولید1384 را در این شیکه زیبا پخش کنید یا دانلود آن را در این اینترنت قرار دهید