۱۴ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸

عابدی در گفتگو با مهر:

زمان اتمام پروژه سالن ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) قم مشخص نیست

زمان اتمام پروژه سالن ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) قم مشخص نیست

قم - مدیر کل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه زمان اتمام پروژه سالن ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) نامعلوم است، گفت: آیین نامه نحوه استفاده از تسهیلات بخش خصوصی در ورزش به زودی ابلاغ می‌شود.

حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره روند ساخت سالن ۴۵۰۰ نفری امام رضا(ع) در قم اظهار داشت: با توجه به اینکه متولی ساخت آن سالن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور وابسته به وزرات ورزش و جوانان است بنا بر این اعتبارات آن نیز از طریق اعتبارات ملی و وزراتخانه تزریق می‌شود.

وی افزود: اطلاعاتی که در اختیار ما قرار داده می‌شود اطلاعات کاملی نیست و نمی‌توانیم بگوییم سالن ۴۵۰۰ نفره امام رضا(ع) در پایان سال ۹۴ یا ۹۵ به بهره برداری می‌رسد و به طور کلی درباره پروژه‌هایی که از اعتبارات ملی استفاده می‌کنند و با توجه به کند بودن عملیات، نمی‌توان اظهار نظر کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم درباره واگذاری تسهیلات به بخش خصوصی در طرح مشارکت این بخش در ورزش گفت: اخیرا مکاتبه‌ای انجام شده که تسهیلاتی برای مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته شود و ما منتظر مشخص شدن آیین نامه و قرار گرفتن آن در اختیار استان‌ها هستیم تا بر آن مبنا، بتوانیم بخش خصوصی را به بانک‌ها معرفی کنیم تا این بخش بتواند از تسهیلات بانکی استفاده کند.

عابدی بیان داشت: قانونی در بودجه ۹۳ در موضوع بند «س» و بند «ن» تبصره ۳ پیش بینی شده است که بر این اساس، بخش خصوصی می‌تواند در پروژه‌های زیر ۵۰ درصد پیشرفت مشارکت کند و امیدواریم که بتوانیم این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی به پایان برسانیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر استخر مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی قم چنین وضعیتی دارد و امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی، قرارداد آن را منعقد کرده و آن را به بهره برداری برسانیم تا در اختیار رشته‌های آبی ما قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان قم درباره تعیین تکلیف واگذاری زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان خاطرنشان کرد: پیست تارتان و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید حیدریان به طور موقت در اختیار ما قرار گرفته و ما پیش از هر چیز باید از آن بهره برداری آزمایشی داشته باشیم و ایراد و نواقص آن را بر طرف کنیم و سپس با بهره برداری نهایی، آن را یا به بخش خصوصی واگذار کنیم یا در اختیار هیئت‌های ورزشی مربوطه قرار گیرد.

کد خبر 2455523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha