۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷

قربان محمدپور در گفتگو با مهر:

«سلام بمبئی» اردیبهشت جلوی دوربین می‌رود/ از دادخواه خواستم کنار برود

«سلام بمبئی» اردیبهشت جلوی دوربین می‌رود/ از دادخواه خواستم کنار برود

قربان محمدپور با اشاره به اینکه «سلام بمبئی» اردیبهشت 94 جلوی دوربین می رود، از درخواست او برای انصراف حضور حسن دادخواه تهیه کننده فیلم خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته حسن دادخواه تهیه کننده سینما با انتشار نامه ای در رسانه ها اعلام کرد که به دلیل برخی از مسائل از جمله اهانت یک بازیگر هندی به مقدسات مسلمانان از ادامه همکاری برای ساخت فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور انصراف داد.

برای جویا شدن دلیل این اتفاق و سرنوشت فیلم با قربان محمدپور کارگردان «سلام بمبئی» صحبت کردیم. وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه 6 ماه پیش پروانه ساخت فیلم سینمایی «سلام بمبئی» صادر شده است، گفت: زمانی که پروانه ساخت «سلام بمبئی» صادر شد و با توجه به اینکه این پروژه قرار بود با مشارکت بالیوود ساخته شود، با یکی از کمپانی های بزرگ هندی جلساتی را گذاشتیم.

وی ادامه داد: تهیه کنندگی این فیلم را حسن دادخواه برعهده داشت، اما طی 6 ماه گذشته این تهیه کننده در شرایطی قرار داشت که فرصت ایجاد فضای مناسب برای آغاز پیش تولید فیلم را نداشت. به همین دلیل نزدیک به یک ماه پیش از او خواستم تا از تهیه کنندگی انصراف دهد و ما بتوانیم با تهیه کننده دیگری قرارداد بسته و پیش تولید «سلام بمبئی» را آغاز کنیم. دادخواه نیز این مساله را قبول کرد.

کارگردان «زبان مادری» بیان کرد: طی 6 ماه گذشته توانستیم با مریم زکریا یکی از سوپراستارهای سینمای بالیوود جلساتی داشته باشیم. این بازیگر قرار است در هندوستان شرایطی را فراهم کند که ما بتوانیم با بازیگران و عوامل مورد نظر در بالیوود دیدار داشته باشیم.

وی توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به همراه حسن پویا مدیر فیلمبرداری و محمد صادق آذین مدیر تولید، 25 دی ماه به هند سفر می کنیم تا قراردادهای لازم با کمپانی مورد نظر را ببندیم. کمپانی طرف قرارداد «سلام بمبئی» در هند کمپانی کامرا اینترنشنال به مدیریت محمود علی یکی از چهره های شناخته شده سینمای هند است.

کارگردان «آنچه مردان درباره زنان نمی دانند» گفت: در این سفر در نظر داریم با همراهی مریم زکریا، به دیدن مدیربرنامه های 2 بازیگر شناخته شده هندی «آیشواریا رای» و «پرتی زینتا» برویم و در صورت امکان با یکی از این بازیگران قرارداد ببندیم. تلاش ما این است که بتوانیم در این سفر قرارداد خود را با بازیگر اصلی فیلم نهایی کنیم و با توجه به شرایط کاری بازیگر مورد نظر فیلم را در اردیبهشت ماه جلوی دوربین ببریم.

محمدپور در پایان تاکید کرد: علاوه بر آن با دبیر جشنواره فیلم «اسلو» دیدار داریم، همچنین براساس برنامه ریزی های انجام شده دیداری هم با بازیگر شناخته شده بالیوودی «سلمان خان» خواهیم داشت که البته این دیدارها ربطی به «سلام بمبئی» ندارد.

«سلام بمبئی» داستان یک دانشجوی ایرانی است که در بمبئی درس می خواند و آشنایی‌اش با یک دختر هندی مسیر زندگی دختر هندی را تغییر می‌دهد.

کد خبر 2456139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لطفاجواب بدید ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۸
      0 0
      سلام ایاهنوزقصد دارن توی این فیلم ازنابازیگروکسی که چهره نیست استفاده کنن.لطف کنید جواب بدید.‎ممنون‎ ‎