۱۷ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶

حجت الاسلام عبدی:

عظمت کنونی جمهوری اسلامی در سایه وحدت اقوام محقق شد

عظمت کنونی جمهوری اسلامی در سایه وحدت اقوام محقق شد

آزادشهر - رییس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۳۰ پادگان شهید اسدالله متاجی نوده گفت: عظمت کنونی جمهوری اسلامی در سایه وحدت اقوام محقق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین عبدی، صبح چهارشنبه، در جشن وحدت که در مسجد پادگان تیپ ۲۳۰ شهید اسدالله متاجی نوده شهرستان آزاد شهر برگزار شد، گفت: رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف بوده و در سایه همین اتحاد مردم ایران توانسته‌اند به شکوه عظمت کنونی دست پیدا کنند.

وی افزود: بدون شک حفظ اتحاد بهترین راهکار برای جلوگیری از ایجاد فتنه و تفرقه در میان مسلمین است.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف بوده است، افزود: در سایه همین اتحاد مردم ایران توانسته‌اند به شکوه عظمت کنونی دست پیدا کنند.

آخوند خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر در این مراسم گفت: پیامبر اسلام (ص) نقطه وحدت، اتحاد و هدایت برای امت اسلامی است.

وی افزود: وظیفه آحاد امت اسلامی در پاسداری از اسلام، حفظ وحدت اسلامی و پرهیز از تفرقه افکنی ها و آگاهی در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام برای ایجاد تزلزل در اتحاد مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت نگین شهر گفت: اسلام دین توحید و وحدت است و همانطور که در آیات  قرآن کریم بیان شده است که همگی به ریسمان الهی چنگ بزنید و متفرق نشوید مسلمانان نیز چه شیعه و سنی در کنار هم برادرانه زندگی می کنند

سرگرد هادی درویشی، مدیر روابط عمومی تیپ ۲۳۰ نوده گفت: پیامبر گرامی اسلام به عنوان پیام آور مهربانی و رحمت همواره نماد و مظهر وحدت بین مسلمین است و برکت وجود ایشان در وحدت و انسجام مسلمانان جهان به خوبی مشهود است.

سرگرد درویشی افزود: دشمنان اسلام  با برپا کردن الم  تفرقه همواره به فکر رخنه در صفوف منسجم مسلمین هستند چرا که اتحاد بین شیعه وسنی سدی اساسی در برابر اهداف سلطه جویانه آنان است.

وی با بیان اینکه تمسک به قرآن مهم ترین جنبه وحدت مسلمانان است، افزود: رمز ریشه کنی سلطه گران جهانی اتحاد و حفظ وحدت  مسلمین است تا همچون تبری برپیکر شوم بدخواهان اسلام وارد شده وموجب قطع ریشه های آنان شود.

سرگرد درویشی افزود: تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری عامل اساسی در وحدت مسلمین جهان است به نحوی که ملتهای اسلامی با تبعیت از فرمایشات معظم له همواره ایشان را رهبر جهان اسلام  می دانند.

وی با اشاره به فضایل اخلاقی رسول اکرم (ص) افزود: پیامبر اکرم (ص) اسوه حسنه و الگوی برگزیده‌ای است که اگر مسلمانان خود را به فضایل شخصیتی آن حضرت آراسته کنند، هیچ دشمنی یارای مقابله با امت اسلام را نخواهد داشت.

کد خبر 2459859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha