۱۹ دی ۱۳۹۳، ۱۳:۴۵

حجت‌الاسلام مصلح:

لزوم افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان شهید گنجی برازجان

لزوم افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان شهید گنجی برازجان

بوشهر - امام جمعه برازجان گفت:افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان شهید گنجی از مطالبات جدی مردم دشتستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: در هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت پیامبر اسلام(ص) قرار داریم و باید از همه توان و ظرفیت‌ها برای افزایش اتحاد بین مسلمین استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه كمتر انسانى در طول تاریخ بشریت وجود دارد كه مانند پیامبر اسلام (ص) تمام خصوصیات زندگى‌اش به طور واضح و روشن بیان و ثبت ‏شده ‏باشد، افزود: پیامبر اسلام (ص) در قرآن ‏با زیباترین عبارات و كاملترین ‏بیانات معرفی شده است.

امام جمعه برازجان همچنین با تبریک میلاد امام جعفر صادق(ع) گفت: آن حضرت فقه شیعه امامیه كه به فقه جعفری مشهور است را بنا نهادند و بخش عمده احكام فقه اسلامی بر طبق مذهب شیعه امامیه از امام جعفر صادق(ع) است.

وی در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در هفته آینده اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا خواسته‌های مردم به خوبی به اطلاع رئیس جمهور و هیئت دولت رسانده شود و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی شود.

مصلح ادامه داد: در بخش راهسازی مشکلاتی در دشتستان وجود دارد که باید برای آنها تلاش شود و از جمله این طرح‌ها می‌توان به چهاربانده کردن مسیر برازجان به کنارتخته، تکمیل بزرگراه برازجان به گناوه و دیلم، توسعه و تسطیح راه‌های اصلی شهرستان اشاره کرد.

وی بر لزوم تلاش برای تکمیل پروژه مسکن مهر و تامین اعتبارات این طرح تاکید کرد و بیان داشت: از دیگر مطالبات مردم دشتستان می‌توان به تجهیز و کیفیت بخشیدن به درمانگاه تخصصی بیمارستان 17 شهریور اشاره کرد.

امام جمعه برازجان بر لزوم افزایش امکانات و تجهیزات بیمارستان شهید گنجی تاکید کرد و گفت: اجرای سد دالکی و همچنین احداث و توسعه کانال‌های سد رئیسعلی دلواری و توسعه کانال‌های پایین‌دستی در منطقه آبپخش و شبانکاره نیز از خواسته‌های مردم است.

کد خبر 2461170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha