۲۰ دی ۱۳۹۳، ۲۱:۱۰

مدیر کل صداوسیمای مرکز قم رییس شبکه قرآن شد/ متن حکم انتصاب

مدیر کل صداوسیمای مرکز قم رییس شبکه قرآن شد/ متن حکم انتصاب

با حکم علی اصغر پورمحمدی، بهرام محمدی‌نیا به مدیریت شبکه قرآن و دبیر شورای معارف رسانه ملی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام محمدی‌نیا که پیش از این مدیر کل صداوسیمای مرکز قم بود، با این حکم جایگزین حسن گروسی می‌شود.

گروسی که از مهر ماه 90 جایگزین محمدباقر پیشنمازی شد، پیش از مدیریت شبکه قرآن و معارف، مدير کل امور مجلس صدا و سيما و رییس امور حج و زيارت این سازمان بود.

قرار است حجت الاسلام محمدلطفی نیاسر نیز که پیش از این به عنوان مدیر رادیو معارف و دبیر شورای معارف صدا مشغول به خدمت بود، به عنوان جایگزین محمدی‌نیا به قم برود.

به گزارش مهر، پیش از این برخی رسانه‌ها، انتصاب محمدی‌نیا به عنوان مدیر شبکه قرآن را گمانه‌زنی کرده بودند اما برای اولین بار با متن حکم رسمی پورمحمدی خطاب به محمدی‌نیا، خبر رسمی این انتصاب در مهر منتشر می‌شود.

در این حکم آمده است:

نظر به تعهد، کارآمدی و تجربیات طولانی و باارزش جنابعالی در رسانه ملی و همچنین ارتباط موثر و گسترده شما با علماء، اندیشمندان اسلامی و محافل دینی و قرآنی، به موجب این حکم به سمت مدیر شبکه قرآن و رییس شورای معارف اسلامی رسانه ملی منصوب می‌شوید.

شبکه قرآن شبکه تخصصی سیمای جمهوری اسلامی ایران است که تولید، تأمین و پخش برنامه‌های قرآنی (تلاوت قرآن و علوم قرآنی) را در قالب‌های گوناگون انجام می‌دهند.

شورای معارف اسلامی رسانه نیز که با حضور مدیران گروه‌های معارف اسلامی صداوسیما و جمعی از صاحبنظران معارف اسلامی تشکیل می‌شود، وظیفه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های معارفی را منطبق بر سیاست‌ها و اهداف رسانه ملی برعهده دارد.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی و علمای بزرگوار و نیز بهره‌گیری از دانش و تجربیات حوزه‌های علمیه، محافل قرآنی و اساتید برجسته تلاوت در جهت گسترش علوم قرآنی و ارتقا سطح انس مخاطبان با قرآن کریم، اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

لازم می‌دانم از زحمات و خدمات گرانقدر جناب آقای حسن گروسی در طول تصدی مدیریت شبکه قرآن و دبیری شورای معارف سیما، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

از خداوند بزرگ سعادت، سلامتی و سرافرازی شما را خواستارم.

علی اصغر پورمحمدی

معاون سیما

کد خبر 2461468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha