۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹

محمد یاران:

دفتر پدیده در بجنورد هیچ مجوزی از دستگاههای متولی خراسان شمالی ندارد

دفتر پدیده در بجنورد هیچ مجوزی از دستگاههای متولی خراسان شمالی ندارد

بجنورد - دادستان عمومی و انقلاب بجنورد گفت: دفتر پدیده در بجنورد فاقد مجوز از دستگاههای متولی در خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم محمد یاران صبح شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه دفتر پدیده در بجنورد تنها ملزم به پاسخگویی به سهامداران و پس گرفتن سهام آنهاست افزود: این دفتر مجاز به فروش هیچکونه سهامی نیست و دادستانی با این اقدام جلوی دلالی برخی افراد سودجو را گرفته است.

وی تصریح کرد: کلیه تبلیغات این دفتر در سطح شهر جمع آوری شده و باز بودن دفتر آن نیزتنها به منظور رفاه بیش از دو هزار و پانصد سهامداری است که از شهروندان این استان هستند.

 محمد یاران اظهار داشت: این تصمیم با تعهدات این شرکت با موضوع پاسخگویی و دریافت سهام شهروندان استان عملیاتی شده و در صورتی که اقدامی بر خلاف آنچه تصمیم گرفته شده مشاهده شود قطعا با آن برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد در مورد فعالیت غیرقانونی برخی مؤسسات مالی و اعتباری گفت: متاسفانه برخی مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز، اقدام به ایجاد شعبات غیر مجاز کرده اند که تذکرات لازم در مورد ادغام و تجمیع آن با سایر شعبات داده شده است.

محمد یاران تصریح کرد: شعبات غیر مجاز موسسات مالی و اعتباری در صورت عدم توجه، جمع آوری خواهند شد.

وی در مورد پرونده سرقت مسلحانه نیز گفت: مراحل این پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان به اتمام رسیده و پرونده با صدور کیفرخواست و قرار مجرمیت به دادگاه ارجاع شده است.

محمد یاران در ادامه این نشست با اشاره به کاهش سه درصدی طلاق در این استان افزود: حدود سه سال است که مرکر مداخله در بحران تیم های مشاوره خانواده را در سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین در کنار دادگاههای خانواده دایر کرده است.

وی با موثر دانستن اقدامات مشاوره ای در صلح و سازش بین خانواده ها بیان داشت: در کنار فعالیت این مراکز، شورای حل اختلاف ویژه خانواده نیز به ایجاد صلح و سازش و رفع اختلافات خانوادگی به ویژه در پرونده هایی که منجر به ضرب و جرح شده است تلاش می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار امیدواری کرد که با توسعه مراکز مشاوره خانواده، شاهد کاهش بیشتر طلاق در سطح این استان باشیم.

کد خبر 2461671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha