۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۸:۰۳

گزارش تمرین پرسپولیس؛

تاکید درخشان به پرسینگ و پاس‌های سالم در تمرین

تاکید درخشان به پرسینگ و پاس‌های سالم در تمرین

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی پیگیری شد که چند بازیکن این تیم در این تمرین غایب بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز شنبه تمرینات آماده سازی خود را پی گرفت که برخی حواشی آن به شرح زیر است:

* تمرین سرخپوشان پایتخت از ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز شد که در ابتدای آن کادر فنی جلسه چند دقیقه‌ای را با بازیکنان برگزار کردند.

*پرسپولیسی‌ها تمرین خود را با دویدن‌های نرم در یک گروه آغاز کردند که علیرضا امامی‌فر هم پای به پای بازیکنان در این تمرین به دویدن پرداخت. بازیکنان پس از گرم کردن به کارهای سرعتی و استقامتی پرداختند.

* رضا نوروزی در تمرین امروز در گوشه‌ای از تمرین زیر نظر پزشک تیم تمرینات اختصاصی را انجام داد.

*حمدرضا خانزاده، میلاد کمندانی و احمد نورالهی به علت همراهی کردن تیم ملی بزرگسالان و امید در این تمرین غایب بودند این در حالی بود که امید عالیشاه نیز در این جلسه تمرینی حضور نداشت.

* کادر فنی پرسپولیس تمرین ویژه آقا وسط را برای بازیکنان در نظر گرفته بود که درخشان تاکید داشت که بازیکنان به درستی پاس ها را به یکدیگر برسانند و پرسینگ هم به درستی انجام شود.

* دروازه‌بانان پرسپولیس در گوشه‌ای از زمین زیر نظر نادر باقری تمرینات اختصاصی را انجام دادند.

* فوتبال در یک چهارم زمین و در قالب تیم‌های پنج نفره برنامه دیگر پرسپولیسی‌ها بود. سرخ‌پوشان پس از آن به فوتبال درون تیمی در نصف زمین پرداختند که علیرضا امامی فر هم در این تمرین پا به توپ شد و عملکرد نسبتا خوبی داشت. درخشان نیز در طول فوتبال یکی دو بار بازی را قطع کرد و تذکرات فنی را به بازیکنان ارائه داد.

 

 

 

کد خبر 2462076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha