۲۲ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶

شریعت‌مداری:

نرخ بیکاری در استان بوشهر کاهش می‌یابد/ افزایش رونق اقتصادی استان

نرخ بیکاری در استان بوشهر کاهش می‌یابد/ افزایش رونق اقتصادی استان

بوشهر - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نرخ بیکاری در استان بوشهر کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری پیش از ظهر دوشنبه در جمع مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: رئیس جمهور فردا به استان بوشهر سفر می‌کند که این سفر خیر و برکات فراوانی برای این استان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور در این سفر مشکلات و نیازهای استان بوشهر را از نزدیک پیگیری می‌کند، اضافه کرد: دولت از همه توان و ظرفیت ها برای توسعه استان بوشهر و رفع مشکلات و تامین نیازهای استان بوشهر استفاده خواهد کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور به پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر برای رفع مشکلات استان اشاره کرد و ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر در بخش‌های مختلف برنامه‌های خوبی برای توسعه استان بوشهر تصویب می‌شود که باعث بهبود وضعیت رفاه و معیشت مردم خواهد بود.

وی کاهش نرخ بیکاری، افزایش رونق اقتصادی و مشارکت بیشتر بخش خصوصی در توسعه استان را به عنوان برنامه‌های دولت برای استان بوشهر عنوان کرد و افزود: تصمیمات مهمی برای توسعه استان بوشهر در جریان سفر رئیس جمهور صورت می‌گیرد.

شریعتمداری اضافه کرد: اقدامات لازم برای حضور رئیس جمهور در استان بوشهر صورت گرفته است و فضای استان بوشهر برای حضور رئیس جمهور آماده است.

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در بخش‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر در زمینه تولید و صادرات نفت و گاز است که از اهمیت بسیار زیادی برای کشور برخوردار است.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: از جمله برنامه‌های سفر رئیس جمهور به بوشهر ملاقات با مردم استان بوشهر، با نخبگان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، علما و فرهیختگان است و بازدید از مراکز مهم استان بوشهر نیز در برنامه رئیس جمهور قرار دارد.

کد خبر 2463456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha