۲۳ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵

سالاری‌مقدم:

۹۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی دولتی رفع تصرف شد

۹۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی دولتی رفع تصرف شد

اصفهان- مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهر اصفهان و ۹۶ هزار مترمربع از اراضی دولتی در شهرستان شهرضا رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حسین سالاری‌مقدم اظهار داشت: شخصی اقدام به تصرف اراضی دارای ماهیت دولتی به متراژ سه هزار و ۵۰۰ مترمربع در شهر اصفهان نموده و پیگیر اخذ سند مالکیت آن به نام خود بود.

وی افزود: با توجه به پیگیری های انجام شده از طریق مراجع قضایی، حکم قطعی مبنی بر رد ادعای مالکیت وی صادر و دادنامه قطعی و ثبت مالکیت دولت اخذ گردید.

مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: درخصوص بخشی از اراضی دولتی در شهرستان شهرضا نیز پس از چندین سال پیگیری مستمر و طرح دعاوی متعدد در مراجع قضایی، نهایتا حکم به رفع تصرف نسبت به ۹۶ هزار مترمربع از اراضی دولتی در این شهرستان اخذ و با حضور مامورین نیروی انتظامی و یگان حفاظت از اراضی دولتی حکم به مرحله اجرا درآمد و اراضی ذکر شده به ید و تصرف دولت اعاده شد.

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی تمامی ادارات راه و شهرسازی و یگانهای حفاظت از اراضی دولتی، از عموم مردم شریف سراسر استان تقاضای همکاری و اطلاع‌رسانی در خصوص هرگونه تجاوز به اراضی دولتی را به این اداره کل کرد.

کد خبر 2463981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha